blog dla fanów Radia Maryja
Blog > Komentarze do wpisu
Słuchacz do Radia Maryja: Powinniście mówić o Bogu, a podjudzacie

Ostre słowa słuchacza, zapewne raczej przypadkowego, to reakcja na niedawną audycję z udziałem prof. Wiesława Biniendy, eksperta komisji Macierewicza do spraw zbadania katastrofy smoleńskiej. Pan profesor, dziekan Wydziału Inżynierii Cywilnej amerykańskiego University of Akron wskazał, że jego obliczenia wykazały, iż po uderzeniu prezydenckiego Tupolewa w brzozę drzewo zostałoby przełamane, a samolot leciałby dalej.

Później zadzwonił m.in. Polonus ze Stanów Zjednoczonych i oznajmił, że „jesteśmy w połowie drogi do udowodnienia”, że katastrofę samolotu spowodowała eksplozja bomby w dolnych partiach samolotu.
(RM środa 1.02.12, godz. 01.16)



Aż wreszcie do stacji dodzwonił się nasz prowokator.
- Ja chciałem powiedzieć, że bardzo dobrze, że Telewizja Trwam nie dostała multipleksu. I jeszcze bym chciał, żeby wam zabrali Radio Maryję częstotliwość – oświadczył - Bo uważam, że jeśli to jest radio katolickie, to może wystarczyłoby tylko porozmawiać na temat wiary Boga, miłości … A nie tak podjudzać jak wy podjudzacie. Życzyłbym sobie, żeby zabrali wam wszystko, łącznie z ojcem Rydzykiem. Żegnam.

I trzasnął słuchawką.

- Dziękuję bardzo – odpowiedział grzecznie redemptorysta o. Grzegorz Moj.
Co powiedział dalej? Posłuchaj : KLIK!
(RM środa 1.02.12, godz. 01.21)

PS: Oczywiście z podziękowaniami dla Pana Jana Kowalskiego, który wskazał mi to wystąpienie

Szukaj Głosu Rydzyka na Facebooku!

czwartek, 09 lutego 2012, glosrydzyka

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
Gość: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/09 08:24:05

No pierwszy.
-
Gość: o_mateusz_fraszka, host-213-5-214-67.wtvk.pl
2012/02/09 08:26:05
Z mediami T. Rydzyka jest problem. Z jednej strony, jestem przeciw religii, każdej, zresztą. Z drugiej, jest wiele tematów, jakich nie poruszają media main stream'u. W dzisiejszym ND jest artyku "Islandia- upadłość kontrolowana" p. Małgorzaty Goss. Omowione są dwa przykłady: Grecji i Islandii. Grecja tonie i grosi wybuchem. Islandia też miała podobne problemy. Jednak ogłosiła "upadłość kontrolowaną", postanowili nie spłacać długów, jest to problem prywatnych banków a nie społeczeństwa. Prezydent, ktory prowadzi kraj, został już wybrany na 4-tą kadencję, premiera, który chciał iść drogą Grecji postawili przed sądem. Islandia wychodzi na prostą.
-
Gość: o_mateusz_fraszka, host-213-5-214-67.wtvk.pl
2012/02/09 08:41:45
Odsłuchałem komentarz ks. Moja. Nie wiem, czy to jest całość ? Jeszcze coś powiedział po tym telefonie ? Ale, z pewnością, mógł bardziej logicznie skomentowac. Cecha RM jest to, że przez lata, w takich sytuacjach natychmiast przerywano rozmowę, nawet czasem było to sławne zdanie prowadzącego "o, coś przerwało". Nie wiem , czy teraz juz nie ma "linii opóźniającej" ?

Dobrze, że jednak w końcu T. Rydzyk zrozumiał, że nie wszyscy słuchający stoją przed nim na baczność. I dobrze, że, choć taka, ale jednak była odpowiedź ks. Moja. Oczywiście, był zaszokowany, i niewiele z jego wypowiedzi wynikało. Ale moze w końcu sie nauczą, ze społeczenstwo jest pluralistyczne, przestana opowiadać głupoty z tymi 90 procentami.

Media T. Rydzyka zyskałyby na popularnosci, gdyby,

1) zapraszano oponentów a nie tylko klakierów (jak słyszę to "były, minister, były dyrektor itd., to wiem o co chodzi)

2) dozwalano na dyskusję, najlepiej ostrą ale kulturalną.

Ale, moim zdaniem, do tego nie dojdzie. T. RYdzyk wie, że wtedy odsunąć się od RM mogliby, ten cały "żelazny elektorat" dla którego wystarcza co powie o. Dyrektor. Oni nie potrzebuja żadnej refleksji, dyskusji, siania wątpliwości.
-
Gość: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/09 09:17:36
Tylko że w przypadku Grecji to greckie państwo jest wielomiliardowym dłużnikiem, a nie prywatne banki, to weseli Grecy przeżarli pożyczki, a nie ich bankierzy. Muchomorowi Kordaszewskiemu podoba się droga Islandczyków, ponieważ sam by podobnie postąpił z niedoszłą dotacją od kaczego rządu na wiercenia wód pseudogorących, nie wspominając o oddawaniu świadectw udziałowych na ratowanie stoczni ;-)))
-
Gość: PK, 67ob.scansafe.net
2012/02/09 09:58:19
O to to - jeśli coś udało się w przypadku zdyscyplinowanych Islandczyków, zapewne nie udałoby się w przypadku śmierdzących greckich leniuchów. Widziałem kiedyś taki dobry tekst:
"Jest możliwość adoptowania Greka za jedyne 500 Euro.
Grek będzie robić za Ciebie wszystko na co nie masz czasu:

- Pośpi za Ciebie do jedenastej.
- Pójdzie za Ciebie na kawę.
- Po obiedzie zrobi sobie sjestę.
- Wieczorem posiedzi za Ciebie w knajpce.

Ja już adoptowałem i mam luz - mogę pracować od rana do wieczora!!!

Wpłaty - zaledwie 500 euro - należy kierować za pośrednictwem Komisji Europejskiej"
-
Gość: Fuga, 031011156166.warszawa.vectranet.pl
2012/02/09 10:08:45
Inżynieria cywilna to nic innego jak inżynieria lądowa. Tak powinno się tłumaczyć angielskie wyrażenie civil engineering.
-
Gość: pszontacz, user-46-112-11-51.play-internet.pl
2012/02/09 10:23:17
Poznalem po glosie sluchacza prowokatora,toż to głos Miśka Koterskiego ;-)
-
2012/02/09 10:26:25
Brawo dla tego "podsłuchiwacza" wygarnął publicznie to co wielu myśli tylko nie ma szczęścia ogłosić tego publicznie na antenie religijnego radia dla 90 % katolików... ;-)))
A przy okazji nauczka dla papcia analoga żeby z lekka ociężałego umysłowo Moja nie puszczać na antenę bo tylko siary radzyju i sobie narobi. Jak go tatko tak bardzo lubi (zapewne ze względu na inne zalety ciała) to niego krótko przy sobie trzyma... ;-)))
-
Gość: dav, host86-164-161-92.range86-164.btcentralplus.com
2012/02/09 10:42:01
Ze tez Radyjo puscilo te jakze nieprzychylna mu wypowiedz? Czy to blad w sztcuce czy tez CZUJNOSC wobec wroga ideologicznego zniknela?
-
Gość: Adam, ene50.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/09 10:50:49
kaĹźda religia Ĺ?wiata to choroba umysĹ?u -czĹ?owiek jak jest zĹ?y to jest zĹ?y , jak jest dobry to jest dobry - tylko religa skĹ?ania dobrego czĹ?owieka do czynienia zĹ?a
-
Gość: , bfx125.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/09 10:56:21
Chyba jeszcze w Rosji trwa śledztwo. Ale na tym blogu niektórzy anonimowi komentatorzy już zdążyli wyrazić pewność, że był zamach. Przed zakończeniem śledztwa i ogłoszeniem prawomocnego wyroku sądowego (lub umorzeniem sprawy) lepiej się nie wypowiadać...
Nadmienię tylko, że podobnie jesteśmy w połowie drogi do udowodnienia, ze w 1943r. był zamach na gen. Władysława Sikorskiego. Nie dawno zrobiliśmy w tym celu ekshumację zwłok generała...
Daleki jestem od twierdzenia, że jakikolwiek polityk niezależnie od prezentowanej opcji nie ma wrogów i że wszyscy życzą politykom tylko wszystkiego najlepszego. Znaczy się, nie jestem idealistą. Ale zamach trzeba udowodnić i dopiero wtedy mówić o zamachu, a nie mówić, że jesteśmy w połowie drogi do udowodnienia zamachu, tak jak gdyby było wiadomo, że był zamach, tylko pozostała do przebycia druga połówka drogi, żeby go udowodnić.
Na szczęście nie mówi się jeszcze, że wiadomo kto to zrobił, tylko pozostała połowa drogi do udowodnienia... To byłby największy hit medialny... Czekamy na to...

TV Trwam nie transmituje atrakcyjnych zawodów sportowych, bo w sporcie obowiązują jakieś zasady... W radiu Maryja i TV Trwam trwa udowadnianie, że tylko polityka jednej strony sporu jest dobra (tej na rzecz mediów o.Rydzyka). Ciosy poniżej pasa w stosunku do koalicji rządzącej to niemalże codzienność.

-
Gość: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/09 10:58:30
Adam, Ty zaczynasz pisać tak, jak Muchomor gada ;-)
Ciekaw jestem, czy młodociany "ojciec" Moj nie będzie za tą wpadkę przypadkiem odpoczywał od anteny ;-)
-
Gość: pszontacz, user-164-127-17-148.play-internet.pl
2012/02/09 11:21:36
Transmisja w eter w rm idzie z 8 sekundowym opóźnieniem,czy to aby nie chwyt propagandowy? i zagrywka ze niby taki pluralizm w radiu,Ja tam nie wierze w takie przypadki przypadki,do tej pory wycinali bardziej liberalne wypowiedzi.
-
2012/02/09 11:26:17
Normalnie tak jest, ale Moj jest dość tępy nawet jak na klechę na co wskazuje odpowiedz.
On chyba w ogóle nie załapał o czym podsłuchiwacz mówił. Naprawdę przypuszczam, że rydzol go tam trzyma tylko ze względu na inne walory... ;-)))
-
2012/02/09 12:07:04
czepiacie się :-)
to była audycja o "charakterze religijnym" :-)
jak to raczył ująć piskopat :-)
religii smoleńskiej oczywiście :-)

a słuchacz jak chce słuchać o bogu :-)
to niech sobie zadzwoni do boga a nie do rydzyja :-)
bo może zajął linię komuś kto chciał przekazać majątek prezesowi kordaszewskiemu :-)
-
2012/02/09 12:10:33
Oby więcej takich głosów na tej stacji o charakterze religijnym. Sądzę, że gdyby zabrać stamtąd Rydza to dużo zmieniłoby się na lepsze. Gdyby zabrakło tego Prometeusza to reszta bałaby się łamać prawo nadając ukryte reklamy, podjudzać itd.
-
2012/02/09 12:20:14
www.tvn24.pl/0,1734217,0,2,wyliczyli--ile-kosztowaly-skandale-pedofilskie--w-kosciele,wiadomosc.html

"Nie chodzi tylko o kwoty odszkodowań dla ofiar, ale wszystkie szkody włącznie ze skutkami spadku liczby wiernych."

a my się dziwimy że pospolity zakonnik :-)
naśladuje swoich zwierzchników :-)
co w obliczu szerzenia ogólnoświatowych zbrodni :-)
martwią się że im od tego masowego gwałcenia i mordowania dzieci
spadnie dochód z tacy

ten prawie ekskomunikowany zakonnik robi tylko to do czego został wyszkolony :-)
-
2012/02/09 12:28:45
Wiecie to jest jednak dziwne mimo wszystko.
Dzwoni do radia człowiek który ich "słucha" czy "nie słucha" - oto jest pytanie, wręcz hamletowskie :)
Jeśli dzwoni ten który słucha to musi mieć zajebiście mocny żołądek (no bo wrzody) i nerwy ze stali skoro się wkurza... - bardzo mało to prawdopodobne. A jeśli nie słucha to właściwie po co dzwoni?

Radio MaRyja potrzebuje wyłącznie klakierów i płatników - nikogo więcej. Ten model biznesowy sprawdza się od lat (może ostatnio są nieco mniej skuteczni) więc nie ma najmniejszego powodu go zmieniać. Bo chyba w żadną ideologię Rydzykowi przecież nie chodzi. A może się mylę - może po prostu katolicyzm to takie narodowo-antysemickie szambo i Rydzyk po prostu tych obywateli reprezentuje.
-
Gość: adam, apn-46-169-245-21.dynamic.gprs.plus.pl
2012/02/09 12:29:48
Dlaczego podniecacie się tym szatanem Rydzykiem ??? Woda święcona powinna zalatwić problem , pokropić go i na stos z nim
-
Gość: adam, apn-46-169-245-21.dynamic.gprs.plus.pl
2012/02/09 12:46:40
Czy to prawda ,że Rydzyk jest prorokiem ?
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 12:49:58
-
2012/02/09 12:54:46
Oj tam, oj tam co znaczą marne 2 miliardy dla najbogatszej korporacji na świecie która wyceniana jest na 11 bilionów $... Spokojnie ich stać, żeby kupić wszystkie afrykańskie dzieci i pod pozorem walki z głodem dupczyć po kres swych marnych dni... :-/
-
Gość: , bfx125.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/09 13:24:07
"Czy to prawda ,że Rydzyk jest prorokiem ?"

Nie wiadomo, ale za to co mówi należy mu sie dobra fura i dobra micha

-
2012/02/09 13:40:20
@Gość: , bfx125.neoplus.adsl.tpnet.pl

przecież na krowie ten pobożny i skromny zakonnik nie będzie jeździł :-)
a i po tuszy widać że obżarstwem nie grzeszy :-)
postowi umysłowemu się oddając :-)
-
Gość: , cmr-208-97-125-230.cr.net.cable.rogers.com
2012/02/09 14:01:38
A tu na temat pierwszej czesci i Hamerykanskich naukowcow:

www.youtube.com/watch?v=rfpQsehpVI8&feature=youtu.be
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 14:10:06
Arturze, protestuję w imieniu kleszej braci. Nie "dupczyć" tylko "ewangelizować"
A w ogóle to to już druga w krótkim czasie wpadka gdzie klecha prowadzący wpuścił masońskiego podsłuchiwacza na antenę. Oj, skończą się snickersy w szafce na szczotki chyba
-
Gość: , cmr-208-97-125-230.cr.net.cable.rogers.com
2012/02/09 14:23:20
-
2012/02/09 14:38:27
@Gość: , cmr-208-97-125-230.cr.net.cable.rogers.com

polo tv to rzeczywiście jest poważna konkurencja dla tv trwamać :-)
a zwycięski utwór godny co najmniej wygrania eurowizji :-)

kult jednostki jak za stalina :-)
alleluja i od tyłu :-)
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 14:46:18
"Dzierżąc w dłoni szabli piorun"

to on skasował piorunem tego Jezuska w USA? - Tadzio Gromowładny. Tylko mi to brzydko pachnie bałwochwalstwem. Jak się Zeus wkurzy i przypieprzy Tadziowi błyskawicą w dupsko to aż dym z sutanny pójdzie
-
2012/02/09 14:46:22
www.tokfm.pl/blogi/michal-syska/2012/02/wislawy_szymborskiej_demonstracja_zza_grobu?

fundamentalizm kaczolicki nie zna granic
ani co to przyzwoitość
jaka religia tacy wyznawcy
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 14:51:32
bóstwo, pozostaje się tylko cieszyć że klechy nie posunęły się tak daleko jak na pogrzebie doktora Religii. Chociaż sobie życzył świeckiego, miał ceremonię udekorowaną starożytnymi symbolami tortur przybitymi do nich trupami. W tym kraju możesz sobie życzyć każdego rodzaju pogrzebu - bo i tak dostaniesz katolicki :)
-
2012/02/09 15:04:12
pewnie w nocy i tak przyjdzie jakiś klecha i pokropi :-)
a za kilka lat i tak wymyślą historyjkę o nawróceniu na łożu śmierci :-)
jak to zrobili choćby z dmowskim i piłsudskim :-)

zresztą ateizm to dla nich wyłącznie niewiara w ich bożki :-)
jak nie wierzysz w zeusa teutatesa ozyrysa czy odyna :-)
to taka niewiara ateistą cię nie czyni :-)
-
Gość: c0unt_0, user-46-113-126-90.play-internet.pl
2012/02/09 15:10:23
@ o_mateusz_fraszka,

tak, też czytałem ten artykuł i bohaterskiej Islandii, co to się bankom nie kłania.
Szkoda tylko, że w listopadzie zeszłego roku dogadali się z brytyjczykam i po cichu oddają im kasę.
Obecnie negocjują również z bankami holenderskimi.
Ale o tym u Rydzyka, jak zresztą w żadnych innych mediach polskich nie przeczytasz ;-)
-
Gość: eryk2, 89-74-26-110.dynamic.chello.pl
2012/02/09 15:28:49
Też słuchałem tego telefonu od słuchacza (akurat w tamtym momencie włączyłem Rydzyjo) i obśmiałem się jak norka...
-
Gość: o_mateusz_fraszka, host-213-5-214-67.wtvk.pl
2012/02/09 15:34:52
Wprawdzie, jestem hetero ale nie mam nic do homo. Z pewnością w środowiskach zamkniętych temat ten pojawia się częściej . O tym co się dzieje w seminariach pisał p. Kotliński w " Byłem księdzem". Tutaj juz wiele razy były insynuacje, że o. Dyr. ma słabość do jednego z księży, prowadzących programy w RM. Powtórzę, wg. mnie to nic zdrożnego, to sam kościół wymyslił, że to grzech za który w wiekach średnich karano śmiercią.

Jeżeli to prawda, to świadczy, że GR czytają nawet księżą w mediach T. Rydzyka i ktoś to tu puścił w obieg. Poza tym, GRATULACJE, ma on kogoś kogo kocha.

Jeżeli nieprawda, niech sie nie przejmuje Taka już jest rola celebryty, że różne rzeczy o takich ludziach mówią, niekoniecznie prawde.
-
2012/02/09 16:06:49
Jak ktoś nie czytuje pisemka z błędem w tytule to tutaj jest ten słynny pierwszy wywiad którego udzielił "świeckim" mediom.
Jak już się tak papcio analog rozgadał jak to na medialnego celebrytę przystało to ciekawe kiedy naszego ojca redaktora "kopnie" ten zaszczyt i dostanie faksa z odpowiedziami na pytania które (nie)zadał... ;-)))
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 16:15:19
ciekawe czy panowie Karnowscy przynieśli w zębach na rozmowę przenośne klęczniki?
-
2012/02/09 16:46:19
klęczniki jak klęczniki :-)
ważne żeby przynieśli "róże maryji" :-)
z dopiskiem "na cele kultu regionalnego" :-)
za wywiad z tadkiem cudzołożnikiem :-)
-
2012/02/09 16:55:15
@art-poz-7

Dzięki za linka. Na oficjalnej stronie tej gazety "inaczej pisanej", dostęp do całości jest płatny, i po zarejstrowaniu się.

Tu takie małe coś "inaczej pisane" :-)))
remekdabrowski.blox.pl/2011/02/Bez-komentarza.html
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 17:15:09
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11116847,Wybory_w_USA__Dekret_Obamy_kaze_katolikom_wykupywac.html

jak to katolicki klasyk z pisu powiedział - koniec cywilizacji białego człowieka :D
-
2012/02/09 17:24:20
@tom

bo antykoncepcja i aborcja są sprzeczne z przykazaniem bobrzym:
"nie gwałć na daremno" :-)
-
2012/02/09 17:34:53
O czym ten ksiądz gaworzy. Wy to rozumiecie?
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 17:35:21
czyli klechy stukając dzieci postępują zgodnie z wolą bobrzą. mogą stukać bez gumy bez strachu o niepokalane poczęcie. czyli grzechu niet.
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 17:36:36
Abdanku, jak tam nastroje po kadencji Obamy? spełnił pokładane w nim nadzieje?
-
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 17:38:08
My rzadko kiedy rozumiemy "polskawy" tego najbardziej polskiego czcigodnego kapłana. Dlatego z niecierpliwością oczekujemy zawsze na Maryk, ona wyjaśnia nam, maluczkim, co pan ksionc miał na myśli :)
-
2012/02/09 17:41:20
@tom

na to wygląda skoro kościół walczy z antykoncepcją :-)
o wiele bardziej i skuteczniej niż z pedofilią :-)
-
2012/02/09 17:52:03
I co moi lewaccy bracia myślą o pierwszym w miarę normalnym wywiadzie papcia analoga ?? Moim skromnym zdaniem z marketingowego punktu widzenia wcale mu to nie zaszkodzi ani niebo nam na głowy nie spadnie. Gargamel po prostu mówi co myśli... można się z nim nie zgadzać (a nawet trzeba) ale przynajmniej nie wygląda to na gotowca bez udziału dziennikarza dosłanego.... ;-)))
-
Gość: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/09 18:01:53
Niestety, to nie jest oryginał, tylko przekład na polski :-)))))
-
2012/02/09 18:10:59
zapewne rymkiewicz przełożył :-)
albo chociaż ziemkiewicz :-)
ale mogli zatytułować te wiekopomne dzieło wolskiego nocnikarstwa:
"pan tadeusz" :-)
-
2012/02/09 18:16:50
O kur... Przepraszam ale chyba mnie coś zaraz trafi... się okazuje, że pedofilia to nie najgorszy grzech naszych "umiłowanych" braci w kato-faszyzmie tkwiących... :-/

m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,11112811,Austria__Zarazeni_nazizmem_zarazali_dzieci_malaria.html
-
Gość: Diegtiariow, dslb-088-067-098-195.pools.arcor-ip.net
2012/02/09 18:24:32
Co za mroczny belkot ksiedza prowadzacego. Co chcial przez to powiedziec ?!`?
-
Gość: Paw., 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 19:11:04
"Chyba jeszcze w Rosji trwa śledztwo. Ale na tym blogu niektórzy anonimowi komentatorzy już zdążyli wyrazić pewność, że był zamach. Przed zakończeniem śledztwa i ogłoszeniem prawomocnego wyroku sądowego (lub umorzeniem sprawy) lepiej się nie wypowiadać..."

Boże, ale Ty jesteś naiwniutki ... "śledztwo" rosyjskie jest przecież fikcją, a nawet wprowadzaniem w błąd ...


"Nadmienię tylko, że podobnie jesteśmy w połowie drogi do udowodnienia, ze w 1943r. był zamach na gen. Władysława Sikorskiego. Nie dawno zrobiliśmy w tym celu ekshumację zwłok generała..."

My zrobiliśmy, a nie Rosjanie, współodpowiedzialni za Smoleńsk ...


"Daleki jestem od twierdzenia, że jakikolwiek polityk niezależnie od prezentowanej opcji nie ma wrogów i że wszyscy życzą politykom tylko wszystkiego najlepszego. Znaczy się, nie jestem idealistą. Ale zamach trzeba udowodnić i dopiero wtedy mówić o zamachu, a nie mówić, że jesteśmy w połowie drogi do udowodnienia zamachu, tak jak gdyby było wiadomo, że był zamach, tylko pozostała do przebycia druga połówka drogi, żeby go udowodnić."

Zamach trzeba udowodnić, masz rację. I coraz bliżej jesteśmy tego momentu, bo to już nie czasy generała Sikorskiego ...


"Na szczęście nie mówi się jeszcze, że wiadomo kto to zrobił, tylko pozostała połowa drogi do udowodnienia... To byłby największy hit medialny... Czekamy na to..."

Oficjalnie się (jeszcze) nie mówi ...


"W radiu Maryja i TV Trwam trwa udowadnianie, że tylko polityka jednej strony sporu jest dobra (tej na rzecz mediów o.Rydzyka). Ciosy poniżej pasa w stosunku do koalicji rządzącej to niemalże codzienność."

W Radiu Maryja jest prawicowy pluralizm polityczny, choć wiadomo, że barbarzyńców nie ma sensu zapraszać i wyważać otwartych już raz drzwi, a krytyka rządzących to prawo opozycji, również wolnych mediów ...


-
2012/02/09 19:24:47
o pawka nekrofil smoleński znów się podniecił "zamachem" na k.lecha lizbońskiego :-)
żeby tylko żadnej orgietki przy swastykowym ognisku nie urządził :-)
-
Gość: c0unt_0, user-164-126-46-3.play-internet.pl
2012/02/09 19:26:06
O jeżu ;-))))
Uwielbiam te ich słowotwórstwo....
Zadra wymyślił komunistycznych faszystów, a teraz Paweł prawicowy pluralizm ;-)))))
-
2012/02/09 19:27:24
art-poz-7

Austria... Aż ciary chodzą po człowieku. Sk...iele, psychopaci, sadyści !!! Tej zasyfionej stajni Augiasza nie da się wyczyścić przed sądem ostatecznym, którym tak lubią straszyć innych, sami będąc wcieleniem ZŁA. Takie sprawy to kolejny dowód na nie istnienie Boga. A jakby mieli pecha i wyszłoby na ich - istniałby - to jak się będą tłumaczyć: "cel uświęca środki". "wyplenianie grzechu", "praca na chwałę bożą"? Pewnie się nawet nie spowiadali, przekonani o swej wyższości, co piszę - toż oni "walczyli z grzechem",ha, łajdacy odznaczani przez łajdaków...

Chyba jest jeszcze gorzej tacy popaprańcy, plus "nasi" rydzykowcy mniemają iż Bóg jest dokładnie taki sam jak oni, kocha ich, popiera ich wykoślawienie. Zresztą może i tak jest do cholery, jeśli spojrzy się ile podłości zrobiono i dalej robi z bogiem na ustach.
Na szczęście (dzięki Bogu, ha ha) jestem ATEISTKĄ
-
2012/02/09 19:36:01
maria nowak-vogl czyżby kolejna kandydatka na błogosławioną :-)
wszak arcybiskup innsbrucku georg eder odznaczył dr marię nowak-vogl orderem św. dylwestra :-)
bi.gazeta.pl/im/4/11111/z11111924X,9-czerwca-1997-r--Arcybiskup-Innsbrucku-Georg-Eder.jpg

ciekawe czy zna się z benkiem 16 :-)
z czasów wspólnej działalności w jednej organizacji :-)
-
2012/02/09 19:45:40
jak ta sucz chciał leczyć dzieci z onanizmu malarią to ja proponuje leczyć kler z pedofilii gazem musztardowym... :-/
-
2012/02/09 19:50:45
a wszystko dzięki medycynie pastoralnej :-)
miejmy nadzieję że nasze blogowe prawiczki uniknęły takich terapii :-)
-
2012/02/09 20:09:55
Gość: tom, dslb-084-060-032-011.pools.arcor-ip.net
Uważam, że tak, choć wszystkiego nie udało mu się osiągnąć. Tak to zwykle bywa. Politycy obiecuje z nadwyżką. Nadal trwa walka o ubezpieczenie zdrowotne dla wszystkich Amerykanów. Nie ma łatwo, bo republikanie mają większość w kongresie. Sądzę, że ma duże szanse na reelekcję, zwłaszcza, że w republikańskich prawyborach wygrywają bardzo rozrywkowi faceci. Jeden uważa, że świat istnieje tylko 5 tys. lat i został stworzony nagle i niespodziewanie; drugi wierzy, że niejaki Joseph Smith znalazł złote tablice, które anioł pomógł mu przetłumaczyć, a potem pozwolił sobie te tablice komuś podprowadzić i nie znaleziono ich do dziś :)))
-
2012/02/09 20:14:26
art-poz-7
2012/02/09 19:45:40
jak ta sucz chciał leczyć dzieci z onanizmu
***
Poważnie? Kto taki dowcip wymyślił?
-
2012/02/09 20:24:01
Już wiadomo, że Wilhelm J. nie jest jedynym dzieckiem, które leczono malarią. Do dziennikarzy zgłosiła się kolejna ofiara. Schreiber opisał zaś ostatnio w prasie działalność Marii Nowak-Vogl, która do 1987 r. kierowała kliniką psychiatrii dziecięcej w Innsbrucku, poza tym była konsultantem i biegłym sądowym.
- Jej obsesją była walka z onanizmem wśród młodzieży. Nowak-Vogl szukała sposobów, by dzieci z tego leczyć dla ich dobra - opisuje prof. Schreiber.
Jedną ze stosowanych przez Nowak-Vogl terapii było podawanie dzieciom hormonów stosowanych do obniżania popędu u bydła. Zastrzyki dostawały nawet dziesięciolatki, choć było wiadomo, że specyfik jest niezwykle szkodliwy. Inna terapia stosowana w dziecięcych psychiatrykach to długotrwałe naświetlanie promieniami rentgena.
W czasie wojny Nowak-Vogl była zadeklarowaną nazistką, funkcjonariuszką Hitlerjugend - wyjaśnia prof. Schreiber. - Po wojnie nikt ani jej, ani jej kolegów nie rozliczył. Pozwolono jej robić karierę i leczyć ludzi. A poglądów nie zmieniła. Dzieci przysyłane z sierocińców traktowała jak króliki doświadczalne, które dla społeczeństwa są bezwartościowe.

m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,11112811,Austria__Zarazeni_nazizmem_zarazali_dzieci_malaria.html

9 czerwca 1997 r. luminescencja z Innsbrucku odznacza w/w sucz orderem św. Sylwestra bo pewnie jej badania bardzo klero-faszystom do gustu przypadły... :-/
-
Gość: , dkp87.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/09 20:47:09
heh, świetny telefon ;-) Nie rozumiem komentarza prowadzącego audycję, że ojciec w rodzinie co robi?
-
2012/02/09 20:59:25
Rydzol dumał, dumał, aż wydumał rozwiązanie swojego medialnego problemu... ;-)))

zapodaj.net/9c89d9da0e9d.jpg.html
-
Gość: eryk2, 89-74-26-110.dynamic.chello.pl
2012/02/09 21:22:45
"Jedną ze stosowanych przez Nowak-Vogl terapii było podawanie dzieciom hormonów stosowanych do obniżania popędu u bydła"

To już chyba wolałbym leczenie malarią...
-
Gość: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/09 21:37:14

A Nowak-Vogl była chyba nawet koleżanką Benka XVI - z jednej organizacji młodzieżowej Niemiec...

-
Gość: ladzk, cqi18.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/09 21:41:09
Gość: , cmr-208-97-125-230.cr.net.cable.rogers.com
2012/02/09 14:01:38

napisał:

A tu na temat pierwszej czesci i Hamerykanskich naukowcow:

www.youtube.com/watch?v=rfpQsehpVI8&feature=youtu.be

----

Wywiad jak wywiad - ale animacja moim zdaniem nie odpowiada rzeczywistości. Jeśli skrzydło poległo by tak jak na animacji, do końca w spotkaniu z brzoza to część włókien pnia brzozy pozostałoby nieprzerwane. Zdjęcia temu przeczą. Skrzydło ścięło brzozę zachowując resztki ciągłości - na tyle zachowując aby ostatnie włókna pnia urwać ale już nie na tyle żeby siłę nośną uszkodzonej końcówki wytrzymać. Reszty destrukcji (czyli odłamania w górę i w tył końcówki skrzydła) dokonały siły aerodynamiczne - i stąd może się brać dalsze niż policzone z prostego szacowania bezwładności miejsce upadku końcówki skrzydła
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/09 21:43:21
Wy tu gadu, gadu - o środkach do obniżania popędu u bydła, "leczeniu" onanizmu malarią, pedofilii wśród księży, itd., itp.

Raz, że się nie godzi, bo - jak słusznie zauważyła Pani Dulska - brudy pierze się w domu.

A dwa - nie wiecie, co to priorytety!? Jeden Paw, rzecznik prasowy Pana Boga, pamięta!
Czuwa. Przypomina:
www.zwala.pl/lFNj-japonia-sraponia
-
Gość: Paw., 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 21:55:15
Zacytuję Simonowi jeden z niewielu wartościowych komentarzy do tego co wkleił ;


"Ciekawe jakby wasze twarze wyglądały na tych zdjęciach, gdyby to wam najbliższe osoby zginęły w wypadku czy katastrofie, ale by był ubaw ... "


I pamiętaj o tym, że miecz bywa obosieczny - a ta zasada dotyczy zwłaszcza takich bydlaków, jak Ty ...





-
Gość: , dkp87.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/09 21:56:31
Apropo pedofilii w kościele:
www.iplex.pl/filmy/deliver-us-from-evil,1160
Film opowiada historię katolickiego księdza Olivera OGrady, który od 1970 roku do początku lat 90. wykorzystywał seksualnie dzieci. Nieustannie przenoszony na nowe parafie Północnej Karoliny, wielebny Oliver OGrady, szybko zdobywa zaufanie i szacunek wiernych. Nie mają oni jednak pojęcia o tym, że duchowny jest niebezpiecznym pedofilem, którego tajemnicę, świadomi jego upodobań hierarchowie kościelni, skrywali przez 30 lat, pozwalając mu na wykorzystywanie niezliczonej ilości dzieci. Reżyser, zestawiając wyczerpujący, głęboko niepokojący wywiad z wielebnym OGradym, z tragicznymi historiami jego ofiar, odważnie demaskuje głęboką deprawację katolickiego kościoła.
Film wygrał nagrodę Best Documentary Award w 2006 w Los Angeles i był nominowany do Oscara w kategorii najlepszy film dokumentalny.
-
2012/02/09 22:09:21
pawka który dla swojej zboczonej nekrorozrywki :-)
fantazjuje na temat "zamachu" smoleńskiego :-)
wspomina coś o bydlakach :-)
pawko czy to cię stymuluje bardziej zboczeńcu wszechwolski :-)
-
2012/02/09 22:25:20
@ bostwo

Bo chyba wbrew twemu życzeniu "że nasze blogowe prawiczki uniknęły takich terapii"
bycze hormony były na nich stosowane. Skutki uboczne oprócz braku dziewczyny płci przeciwnej to jeszcze specyficzna miłość do ludzkich bliźnich... taka zbydlęcona ;-)))
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/09 22:28:20
"Ciekawe jakby wasze twarze wyglądały na tych zdjęciach, gdyby to wam najbliższe osoby zginęły w wypadku czy katastrofie, ale by był ubaw ... "

No, sam jestem ciekaw, jak wyglądałaby twarz osoby, która biega po telewizjach i obnosi się z żałobą publicznie przez trzy lata, a także próbuje na śmierci brata zdobyć parę dodatkowych procencików w wyborach.

Chociaż, nie. Wróć. Ne jestem ciekaw. Widziałem. Te biedne sieroty i wdowy z zaciśniętymi pięściami.
Czasem nawet podwójne wdowy, o konserwatywny cudzie jedynie cnotliwych rydzykowych katolików. Włażące na swej boleści do sejmu i senatu.

Widziałem też bogobojne żony szanownych tropicieli ubeckich tajemnic - jak to najpierw porzucały męża, tracącego głowę dla prawicowej diwy "dziennikarstwa" zaangażowanego - by teraz, na fali nagłej, a niespodziewanej żałoby łkać za utraconym ideałem.

A najśmieszniejsze, że wszystko, co wyżej napisałem, dotyczy WYŁĄCZNIE rodzin nieżyjących polityków PIS. A zginęli w tej katastrofie politycy z wszystkich wtedy parlamentarnych partii.

W mojej rodzinie zdarzała się żałoba. I nie przypominam sobie, żeby z tego powodu ktokolwiek z jej członków był tak dalece bezczelny w szantażowaniu szanownej publiczności płytkim interesem, który może ugrać na trupach.

No cóż, najważniejsze są priorytety:
piekielni.pl/23673#comments

Chociaż jest faktem, że za całą głupotę, związaną z rozpętaną przez siebie patologią, jeden Jarosław odpowiadać nie może. Jego wina - i całego pislamu - że się podekscytowane niemotki przerzuciły z UFO i opowieści o duchach na spisek smoleński - ale realizacja to już pełna odpowiedzialność każdego niebożęcia z osobna.
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 22:43:02
Simon ma pretensje, że rodziny smoleńskie i część uczciwego oraz świadomego narodu, domaga się wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej i ukarania winnych jej spowodowania (choćby nieumyślnego) ...
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/09 22:45:37
- I pamiętaj o tym, że miecz bywa obosieczny - a ta zasada dotyczy zwłaszcza takich bydlaków, jak Ty ... -

Bądź spokojny, ciebie ta zasada nie dotyczy.

Chociaż, czekaj, czekaj... Pamiętasz, jak zadenuncjowałeś izarys, o krynico moralności sypiąca "bydlakami"? To mówisz, że jaki jest miecz, szanowny zdobywco pięciu głosów w wyborach samorządowych i bywalcu portali randkowych?

TY MNIE przekonujesz, że miecz jest obosieczny? Toć na twoim przykładzie widziałem.

Żeś ty samozwańczy rzecznik prasowy Pana Boga, to już wiem. Ale żeś także powiernik prywatnych uczuć Kaczyńskiego, to tyz piknie. Taki on ci bowiem wrażliwy ze swoim jadem i napuszczaniem jednych na drugich od lat, że obrona takiego zakłamanego świętoszka, jak ty - z pewnością mu się przyda. Jak umarłemu kadzidło.

Czekam podobnej wrażliwości co do rodzin ofiar tej katastrofy, które nie mogą skończyć z żałobą, bo wciąż jakieś ponure typy - a to dla politycznych interesów, a to z rozbrajającej głupoty - jak, nie przymierzając, ty - pastwią się wciąż nad tym Smoleńskiem, wciąż i bez przerwy bełkocąc, pieprząc trzy po trzy, nie dając świętego spokoju.

I tak będzie, i tak musi być - bo głupota i nienawiść są wieczne, nieśmiertelne - i prędzej się Wszechświat skończy, niż zła wola.

Więc świętoszku jeszcze ponasycaj się wrażliwościa na temat rodzin ofiar - bez przerwy odgrzewając gorące gazetopolskie niusy, co komu tam urwało i czy brzózka była bardziej winna, czy Tusk. Tak właśnie wygląda ten szacunek dla ofiar - a weźmy ich ekshumujmy jeszcze z piętnaście razy, niechże te biedne truchła latają nam po mediach, niczym w drzwiach obrotowych, a rodziny przeżywają dramat pogrzebu po kilka razy - byleby Jarosław wreszcie jakieś wybory wygrał, Rydz dostał więcej kasy, a liczne internetowe miernoty miały satysfakcję z własnego kołtuństwa.

I tak będzie. I nic więcej się nie okaże, niż się może okazać, bo samolot jest cięższy od powietrza, mgła, to mgła, a katastrofa, to katastrofa. W związku z tym przeróżne świętoszki będą drzeć się przez następne pięćdziesiąt lat "japonia sraponia" - a potem obłudnie się dziwić szarganiu wrażliwości rodzin.

Większość ludzi w tym kraju na słowo "Smoleńsk" zaczyna mieć odruchy wymiotne. A więc cała ta pislamska hałastra z wydarzenia, które ludzi autentyczne poruszyło i miało szansę przejść do historii Polski z jaką taką warstwą patosu po wierzchu - wytrwałe a pozbawione taktu cymbały obrzydziły ludziom do cna.

A więc dalejże, pouczaj nas o wrażliwości i czuwaj tu dalej, biedna ofiaro romansu ciemnoty z kompleksem, aby żadna wzmianka o brzózce czy skrzydle na tym blogu nie pozostała bez twojego debilnego komentarza.

Howgh
-
2012/02/09 22:46:40
pawko zboczone fantazjowanie że był to zamach :-)
nazywasz próbą wyjaśnienia czegokolwiek :-)
i ty się nazywasz katolikiem :-)
chyba tylko po to by zakpić z katolików :-)

świadomy naród z mesyjaszem jarkaczem na czele - naród wolski :-)
-
Gość: pszontacz, user-164-126-233-18.play-internet.pl
2012/02/09 22:57:38
Jak ja zazdroszcze katolikom,nakłamią ,nakradną zrobia najgorsze rzeczy ,potem sie wyspowiadają i czysci jak nowo narodzeni.W dobrym humorze.
A ja biedny ateista, mam ku..a po byle wystepku wyrzuty sumienia i musze z tym żyć.
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 22:59:44
Simon, jak łatwo jest Wam się pozbywać ludzi (i obrażać) - tylko po to, aby przejąć władzę. Ale osobiście mogę Ci obiecać, że już drugiej "grubej kreski" to nie będzie ... prędzej czy później.


www.youtube.com/watch?v=XaHFox3ovoo&feature=fvsr

-
2012/02/09 23:03:52
o pawka chyba właśnie wciągnął drugą grubą kreskę :-)
bo przechodzi na totalną abstrakcję :-)
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/09 23:04:54
- Simon ma pretensje, że rodziny smoleńskie i część uczciwego oraz świadomego narodu, domaga się wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej i ukarania winnych jej spowodowania (choćby nieumyślnego) ... -

Nie ma takiej siły na tym świecie, która mogła by tobie cokolwiek wyjaśnić.
Wyobrażam sobie nawet, że jedno z trzech życzeń dżinna, gdybym je miał - a brzmiące: wyjaśnij pawowi że to i tamto - spowodowałoby zapętlenie się dżinna i kolaps wszechświata.

Dlaczego tak jest, pisałem wielokrotnie.
Dlaczego nie da się niczego wyjaśnić osobom, które odrzucają dowody i argumenty a priori - i po kilku postach udają głuche i ślepe - także.

W jednym z wcześniejszych wątków zacytowałem także Wattsa, który składną prozą opisał, dlaczego warto zauważyć,iż istnieją ludzie, których przekonywanie nie ma sensu, ponieważ równie dobrze można gadać do ściany.

Pamiętam, że kilka dni po katastrofie napisałem, że pislamiści nie chcą tak naprawdę żadnego wyjaśnienia - i że żadne wyjaśnienie, poza takim, że Tusk osobiście odkręcał śrubki w Tupolewie, ich nie zadowoli. Było to przewidywalne i oczywiste, a skoro takiego wyjaśnienia być nie może, bo jest absurdalne - to będziemy mieli festiwal rzewnego kretynizmu rozciągnięty na lata.
Napisałem też wtedy, że pislam nie pożąda w istocie żadnych wyjaśnień - bo wyjaśnienia zabijały by jego ciągłą gorączkę mobilizacji w celu wygrania następnych wyborów.
I oto spełnia się to, co było wiadome od początku - a ofiar tego ponurego zdebilenia, które podpierają bezmyślnością cudny pomysł, żeby PIS i Rydzyk nie stracili dotacji - nie zastanowi nawet fakt, że są przewidywalni do bólu zębów - i że - a choćby w świetle moich przewidywań z 2010 roku z tego blogu - taki Paw zachowuje się, jak żałosna marionetka, o której nużąco monotonnych a bezmyślnych podrygach napisałem dwa lata temu.

I na koniec to najzabawniejsze, jak ta wisienka na torcie, to clue, ten esprit, ten smaczek: niemotka jest tak ograniczona, że przy tym wszystkim po raz setny zapodaje teksty, jak ten powyżej - najwyraźniej w zamiarze, byśmy je traktowali serio i z przejęciem.
I nie przyjdzie prostolinijnemu łgarzowi, który nawet, jak nawija makaron na uszy, to tak żałośnie nieskutecznie, że nie wiadomo, gdzie kulturalne towarzystwo ma oczy podziać - że na jego kolejne moralizatorskie pomysły w celu "poszukiwania prawdy" większość ludzi, potrafiących dodać dwa do dwóch, ma tylko taką reakcję:

w442.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1FKxGOejLCl
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:12:01
Trzeba pamiętać nie tylko o ofiarach samego zamachu smoleńskiego, ale i o tych, które poległy po, a nawet przed jego dokonaniem. Czyli z ofiarami Smoleńska, to może być już przeszło setka niewinnych, porządnych ludzi ...
-
2012/02/09 23:13:16
nasz drogi pawka kpiący sobie z katolików :-)
natrętnym wmawianiem ludziom że jest jednym z nich :-)
tak na prawdę wierzy w "zamach smoleński" :-)
rydzyk i macierewicz to jego ewangeliści :-)
lot do smoleńska to jego droga krzyżowa :-)
a najbardziej katastrofalny prezydent razem ze swoim bliźniakiem to mesjasze :-)
czysty gnostycyzm :-)
a może już realna nowa religia :-)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:15:57
I przypomnijcie sobie tylko te nienawistne wypowiedzi Palikotów, Niesiołowskich, Nowaków i innych podżegaczy, aby zamieść ten problem pod dywan, aby przestać o tym mówić, nie nagłaśniać, zamilczeć. Nie da się, Panie Simonie, to już nie te czasy ...
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/09 23:17:18
- Ale osobiście mogę Ci obiecać, że już drugiej "grubej kreski" to nie będzie ... prędzej czy później. -

Ocho, do tej pory był rzecznik prasowy Pana Boga - a teraz to już chyba sam demiurg, co to wie, co będzie, a co nie będzie...

Przede wszystkim, rozkoszny ignorancie, jak zwykle nie wiesz, o czym piszesz. Nie jest to cecha w tym świecie rzadka, aczkolwiek takie natężenie ignorancji wraz z pewnością siebie wywołuje niezamierzony, a piorunujący efekt, uwierz mi.

Nie wiesz, o co chodziło Mazowieckiemu, gdy mówił z trybuny sejmowej o "grubej kresce". W istocie większość pilamskich lemingów tego nie wie. Nikt mi nie płaci za spóźnione edukowanie ćwierćinteligentów, zatem podpowiem tylko, że określenie "gruba kreska" nie zostało użyte tak, jak sobie populistycznie zmanipulowana ciemna masa sądzi.
reszta, to dobry wujek google.

Nawet w tak prostym sloganie i podstawowym memie miernoty muszą opierać się na kłamstwie.


- Simon, jak łatwo jest Wam się pozbywać ludzi (i obrażać) - tylko po to, aby przejąć władzę -

Chyba pomniejsze_bóstwo ma rację. Albo żeś tę kreskę wciągnął - albo wytłumacz, dlaczego tytułujesz mnie "wy" i wyjaśnij, gdzie mam się udać po stosowny kawałek władzy.

"My", "wy", "oni" - jakże łatwo wydobyć z Rydza i jego sekciarzy postkomunistyczną mentalność. Wystarczy lekko poskrobać.

A finalnie ci "wy" i "oni", to żydzi i cykliści.

Niewiarygodne, że z jaką wytrwałością i ile z siebie dajesz, by, nie szczędząc strat na ego, ukazać prymitywizm neoendecji.

Dobra, starczy tego. Tyle pisaniny dla czegoś, co i tak oczywiste. Tak właśnie niechcący nadaje się miernocie rangę - gdyby media nie żerowały na głupocie, mielibyśmy mądrzejszych polityków; gdyby nie polemizować z trollami - nie byłoby trolli.
-
2012/02/09 23:19:44
pawko zapomniałeś o rydzyku :-)

www.pardon.pl/artykul/2042/rydzyk_kaczynska_powinna_poddac_sie_eutanazji

ps. jak tam ślad urugwajski o którym wspominał świtoń :-)
pawko czy według twojej religii k.lech zginął za traktat lizboński :-)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:24:19
Simon, trudno pozbyć sie dowodów winy, a tych dowodów na to co piszę jest już wystarczająco dużo, wystarczy logicznie, obiektywnie pomyśleć (choć czasem to już dla niektórych za dużo). Te nieszczęsne (dla Was, co mnie nie dziwi) filmiki z Youtube, to tylko jeden dowód z wielu. Dwa, niezależne od siebie filmy z różnych miejsc, w tym jeden wprost obciążający "polską" stronę ... z polskimi komendami.
-
2012/02/09 23:26:26
filmiki ze strzałami i z yeti :-)
to dla pawki logika :-)
pawko rzuć to ćpanie :-)
-
Gość: eryk2, 89-74-26-110.dynamic.chello.pl
2012/02/09 23:28:39
"Trzeba pamiętać nie tylko o ofiarach samego zamachu smoleńskiego, ale i o tych, które poległy po, a nawet przed jego dokonaniem. Czyli z ofiarami Smoleńska, to może być już przeszło setka niewinnych, porządnych ludzi ..."

PO-LEG-ŁY?!?!?! A to my mamy jakąś wojnę w Polsce? Jedynymi poległymi w ostatnich latach są polscy żołnierze w Iraku i Afganistanie z winy głupich polskich rządów krajowych (i to też nie są do końca polegli, bo w większości nie zginęli na froncie, tylko w zamachach terrorystycznych, a jeden to się nawet sam zaciął konserwą) - ale ich chyba nie ma Pan na myśli... Ciekawe, w jakiej alternatywnej rzeczywistości Pan żyje - jaki jest u Pana rok? 1939? 1831? 1612? 1410? 992?
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:29:35
A pamiętacie jeszcze tą historię z żoną śp. posła PSL, Deptuły? Telefon do niej od męża tuż po samej katastrofie (lub chwilę przed). Jakie było oficjalne wyjaśnienie dla "lemingów", takich jak Wy? "Kolega posła sobie żarty robił" ...
-
2012/02/09 23:30:17
@Paw

@Paw napisal "nienawistne wypowiedzi Palikotów, Niesiołowskich, Nowaków i innych podżegaczy"
Paweł, widzę jak człowieka mającego zaledwie 28 lat, używasz baaaardzo ciekawego języka. Dziewczynom na portalu randkowym, na pewno nim zaimponujesz.
Oświecę cię, słówko "podżegacze" kojarzy się z niejakim Gomułką.
-
2012/02/09 23:31:08
@eryk2

poległa jeszcze polska edukacja :-)
czego przykładem jest pawka :-)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:32:25
"PO-LEG-ŁY?!?!?! A to my mamy jakąś wojnę w Polsce? Jedynymi poległymi w ostatnich latach są polscy żołnierze w Iraku i Afganistanie z winy głupich polskich rządów krajowych (i to też nie są do końca polegli, bo w większości nie zginęli na froncie, tylko w zamachach terrorystycznych, a jeden to się nawet sam zaciął konserwą) - ale ich chyba nie ma Pan na myśli... Ciekawe, w jakiej alternatywnej rzeczywistości Pan żyje - jaki jest u Pana rok? 1939? 1831? 1612? 1410? 992?"


No dobrze, specjalnie dla Pana niech będzie, że "zginęli" (w niewyjaśnionych okolicznościach).
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/09 23:33:14
Ja pitolę, nic nie pojął... To wprost niewiarygodne:)

Na początku myślałem, że udaje ograniczonego, gdy mu wygodnie.

Ale on naprawdę nie pojął, co napisałem!

Czytaliście, co odpowiedział? Przecież to jest obłędne: na moje argumenty, że o Smoleńsku będzie bez przerwy, pislamsko i topornie i nie da się tego uniknąć - przekonuje mnie, że... nie da się sprawy wyciszyć i zamieść pod dywan!

Na moje wywody co do politycznego i społecznego tła oraz genezy absurdalnego zachowania pislamskich lemingów odpowiada mi... dalszym takowym zachowaniem w postaci kuriozalnego posta o filmikach na YouTube!

Dżizas, cóż za żałosny spektakl...
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/09 23:33:44
"....tuż po samej katastrofie (lub chwilę przed)..."

po czy przed....nie ma dla niego znaczenia ....;)

Inaczej nie da sie tego skomentowac :...ja pie....e!!!;) Szarski calkiem odplywa ;)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:33:58
"Oświecę cię, słówko "podżegacze" kojarzy się z niejakim Gomułką"


Ci Panowie od Gomułki to się specjalnie nie różnią, choć On miał nieco więcej kultury i szacunku do ludzi (mimo wszystko) ...
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:39:01
Przypomnę Wam jeszcze te SMS-y, które sobie wysyłali działacze Platformy, zaraz po zamachu - przyznacie, że nie jest normalne w takiej chwili, gdy wszyscy są w szoku, opłakują śmierć swoich kolegów, czasem bliskich ...

Ileż to takich przykładów już było, o których można pisać i pisać ...
-
2012/02/09 23:39:03
www.tvn24.pl/-2,1680739,0,1,prokuratura-posel-deptula-nie-dzwonil-do-zony-z-tu_154,wiadomosc.html

zboczeniec pawka dzisiaj rzeczywiście jedzie po bandzie :-)
to już się chyba kwalifikuje do leczenia klinicznego :-)
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/09 23:40:40
@eryk2

Z tym telefonem oczywiście popiep..ył, jak zwykle. Nie wiem, czy pamiętasz - ale była taka sprawa, że jakiś brukowiec napisał o żonie BORowca, która dostała telefon już po katastrofie, że niby ten borowiec jeszcze żył. Oczywiście szanowną małżonkę na takowe rewelacje w brukowcach szlag trafił - i, o ile pamiętam, miała się z brukowcem sądzić

wiadomosci.wp.pl/title,Wdowa-zaprzecza-nie-bylo-zadnego-telefonu-po-tragedii,wid,12756574,wiadomosc.html

Oczywiście szanownemu wyznawcy UFO i teorii spiskowych, ze szczególnym uwzględnieniem grubych kresek wzdłuż i w poprzek, to wystarcza, by snuć bajki z mchu i paproci kolejne trzy lata.

Tyle, że ten bidak tyle namiesza, ile możemy tu kolki dostać ze śmiechu - a taki Macierewicz już nas (jako społeczesńtwo) na niezłe koszty narazić może.
-
2012/02/09 23:40:42
pawko a ukazał ci się może po zmartwychwstaniu k.lech lizboński :-)
i częstował cię kolorowymi tabletkami :-)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:41:58
Ale dla takiego Simona to się przecież nic nie stało, bo zginęli tylko Polacy ... czysty przypadek, najlepiej nie mówić, nie pamiętać, a przede wszystkim ... nie pytać.
-
2012/02/09 23:46:16
tak pawko :-)
my wszyscy też jesteśmy śmiertelni :-)
i w końcu umrzemy :-)
tak jak niemcy rosjanie czy czesi :-)
tylko elfy nie giną a odpływają do amanu :-)
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/09 23:46:21
Ciekawe czy jaworznicki lgarz przed katastrofa tak samo cenil i szanowal poslow lewicy ktorzy tam zgineli ???
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:48:03
"Z tym telefonem oczywiście popiep..ył, jak zwykle. Nie wiem, czy pamiętasz - ale była taka sprawa, że jakiś brukowiec napisał o żonie BORowca, która dostała telefon już po katastrofie, że niby ten borowiec jeszcze żył. Oczywiście szanowną małżonkę na takowe rewelacje w brukowcach szlag trafił - i, o ile pamiętam, miała się z brukowcem sądzić"


Nie pisałem o BOR-owcu Simonie, jeno o pośle z PSL-u. Ona też zwariowała czy brukowce jej do głowy pistolet podłożyli? No pewnie tak, bo kolega chciał sobie (tylko) zażartować ... a co, w niektórych kręgach to przecie normalne, że z tragedii ludzkich to się żartuje, nieprawdaż towarzysze?

-
2012/02/09 23:50:22
a tak poważnie pawko :-)
czy sądzisz że jak będziesz ośmieszał ludzi którzy zginęli w tej katastrofie lotniczej bajkami i fantazjami o zamachu to przyczynisz się do pamięci o nich czy wręcz przeciwnie
zastanów się nad tym :-)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/09 23:51:52
"Ciekawe czy jaworznicki lgarz przed katastrofa tak samo cenil i szanowal poslow lewicy ktorzy tam zgineli ???"


Szanowałem tak, jak na to sobie zasłużyli - Jarugę-Nowacką chyba najmniej, bo najgłośniej domagała się aborcyjnej samowolki. Swoją drogą to musi być całkiem niezłe, jeśli Ci posłowie widzą "z góry" co się tu teraz dzieje i "kto jest kim" ...
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/09 23:57:47
Pieknie potwierdzil, ze ON WIE , ze patrza z gory - czyli trafili do nieba mimo wszystko ;) Wyrocznia i mesjasz juz w prawie chrystusowym wieku ;)
-
2012/02/09 23:58:12
@Paw

W związku z tym co napisałeś "Czyli z ofiarami Smoleńska, to może być już przeszło setka niewinnych, porządnych ludzi ..."
Mam pytanie. Czy pani Jaruga-Nowacka, to była dla ciebie "porządnym człowiekiem", czy nie?
-
2012/02/10 00:01:03
specjalnie dla pawki :-)

Zapytanie nr 2496
do ministra obrony narodowej
w sprawie odznaczenia pilota prezydenckiego samolotu, kpt. Grzegorza
Pietruczuka, srebrnym krzyżem za zasługi dla obronności
Uzasadnienie
Według informacji prasowych i wywiadu, jakiego szef MON udzielił
dla Radia Zet 19 września br., kpt. Grzegorz Pietruczuk został
odznaczony srebrnym krzyżem za zasługi dla obronności. Wedle słów
szefa MON pilot otrzymał medal za ˝przestrzeganie procedur i
poczucie odpowiedzialności za bezpieczeństwo czterech prezydentów na
pokładzie˝. Ministrowi chodziło o lot, jaki wykonał prezydencki TU-
154 na Kaukaz 12 sierpnia br. Planowo samolot miał lądować w
Azerbejdżanie w Ganji, ale prezydent RP podjął decyzję o locie do
Tbilisi. Pilot odmówił zmiany kierunku lotu. Decyzja pilota
doprowadziła do licznych komplikacji w wizycie czterech prezydentów
w Gruzji. Przejazd drogą do Tbilisi był bardzo niebezpieczny i
sprowadzał realne zagrożenie dla osób w nim uczestniczących. Według
doniesień medialnych obawy pilota o stan techniczny lotniska w
Tbilisi były całkowicie nieuzasadnione i można było na nim
bezpiecznie wylądować.
Proszę wobec tego Pana Ministra o odpowiedzi na następujące
pytania:
1. Czy pilot ma prawo odmówić wykonania rozkazu zwierzchnika Sił
Zbrojnych RP?
2. Czy odznaczenie pilota za de facto zaniechanie działania tak
wysokim odznaczeniem państwowym jest zgodne z obowiązującymi
procedurami?
3. Czy Minister, podejmując decyzję o odznaczeniu, chciał
pokazać, iż będzie premiował w przyszłości przypadki
niesubordynacji, tchórzostwa i odmawiania wykonywania rozkazów?
4. Czemu sprawa odznaczenia pilota została tak nagłośniona w
mediach przez szefa MON? Czy był to kolejny element prowokacyjnej
polityki rządu wobec prezydenta RP?
5. Czy zbadano przebieg wydarzeń w kabinie pilotów i zgodność
podejmowanych przez nich decyzji z obowiązującymi procedurami? Jakie
są wnioski z tej kontroli?
6. Czemu szef MON nie odznaczył innych członków załogi?
7. Jak MON zamierza reagować, jeśli w przyszłości będą powtarzać
się tego typu przypadki odmawiania zmiany kierunku lotu?
Z wyrazami szacunku
Poseł Przemysław Gosiewski
Kielce, dnia 23 września 2008 r.
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/10 00:06:03
"Pieknie potwierdzil, ze ON WIE , ze patrza z gory - czyli trafili do nieba mimo wszystko ;) Wyrocznia i mesjasz juz w prawie chrystusowym wieku ;)"


Dzięki za te pochlebstwa, ale i tak pozostajesz bucem i głąbem, który nie potrafi przeczytać jednego zdania ze zrozumieniem (albo i nie chce).
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/10 00:07:43
- Przypomnę Wam jeszcze te SMS-y, które sobie wysyłali działacze Platformy, zaraz po zamachu - przyznacie, że nie jest normalne w takiej chwili, gdy wszyscy są w szoku, opłakują śmierć swoich kolegów, czasem bliskich ...

Ileż to takich przykładów już było, o których można pisać i pisać ... -


Słusznie, więc piszmy, ku uzupełnieniu przemyśleń dyżurnego znawcy normalności:

- Ziobro marzy o byciu szefem PiS. Ma obok siebie wielu ludzi, którzy są coraz bardziej zdesperowani i namawiają go do próby obalenia Kaczyńskiego. Przypomnę choćby tajne spotkania tuż po katastrofie smoleńskiej, na których omawiano plan, by to Ziobro wystartował w wyborach prezydenckich. -

O czym mówi Bielan? Ano o tym, że kilka dni po katastrofie (a bodajże nawet dwa dni zaledwie to były), gdy zgliszcza jeszcze dobrze nie ostygły, już Ziobro z Kurskim przytomnie a tajnie debatowali, co by można jak najrychlej z kołderki po LK urwać. I się jakoś żałobą Jarosława nie przejmowali za szczególnie.

No, ale smsy - to straszne...

Najśmieszniejsze, że to ja mam być ten naiwny, którego oszukują:D
-
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl
2012/02/10 00:11:05
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/10 00:14:56
"Mam pytanie. Czy pani Jaruga-Nowacka, to była dla ciebie "porządnym człowiekiem", czy nie?"


Niestety nie ... choć szkoda każdego, również lewaków-aborcjonistów ...
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 00:18:22
Wiesz co Pawelku Szarski , randkowiczu wszechpolski - nie jestes w stanie mnie obrazic mlody, samotny, niedoswiadczony szczeniaku ;) Potwierdzasz za kazdym razem jak masz gleboko w swojej mlodej dupci nauke i przykazania milosci chrystusowej ;)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/10 00:21:43
"www.tvn24.pl/-2,1680739,0,1,prokuratura-posel-deptula-nie-dzwonil-do-zony-z-tu_154,wiadomosc.html"


Czy naprawdę jest choć jedna osoba na tym blogu, którą tłumaczenia Prokuratury w tej sprawie przekonują? Przypadkowy telefon, pewnie przypadkowo (sam) się kasuje, a żona nie rozpoznaje głosu męża? Jakim trzeba być - za przeproszeniem - "lemingiem", aby być w tej sprawie Simonem i nie mieć żadnych wątpliwości?
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 00:25:04
Wedlug jaworznickiego prawiczka Jaruga-Nowacka zginela, bo Bog ja ukaral - innych w tym ksiezy zabil szatan wespol z Putinem i Tuskiem ;) Ot ichnia wypaczona logika ;)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/10 00:25:36
"Potwierdzasz za kazdym razem jak masz gleboko w swojej mlodej dupci nauke i przykazania milosci chrystusowej ;)"


I znowu mi schlebiasz, choć nie musisz. Miłość Chrystusowa to piękna rzecz, która wymaga nie tylko prawdy, ale i odwagi ... ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć.
-
2012/02/10 00:26:12
dla pawki smoleńsk to przecież wciąż tereny RP :-)
wielkiej wszechpolskiej od morza do morza :-)
wszak pod grunwaldem walczyła chorągiew smoleńska :-)
więc co tam argument ze telefon dzwonił z terenu naszego kraju :-)

biedny świr pawka bez dziewczyny sfrustrowany z fantazjami :-)
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 00:31:40
To daj Pawelku swiadectwo stosowania tych nauk i przepros mnie ;)... inaczej zakrztusisz sie wafelkiem w najblizsza niedziele , a isc specjalnie przez to do spowiedzi tylko po to , zeby miec czyste sumienie to chyba nie tedy droga ;) Ja ci wspanialomyslnie wybaczam i czekam na potwierdzenie twoich ciaglych deklaracji ;)
-
2012/02/10 00:35:16
@Paw napisał "Miłość Chrystusowa to piękna rzecz," - aż się wzruszyłem. Zwlaszcza po takim, przepojonym chrześcijańska miłością, języku :
"ale i tak pozostajesz bucem i głąbem (...)
dotyczy zwłaszcza takich bydlaków, jak Ty ..."
-
2012/02/10 00:45:52
bo pawka to taki chrześcijanin :-)
jak i ta cała jego MW :-)
co to w statucie ma jezuska :-)
a większość członków to neopoganie :-)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/10 00:49:16
Problem Simona polega na tym, że jest nieco bardziej inteligentny od przeciętnego tutejszego blogowicza, a sprawia wrażenie, jakby był niepoczytalny albo niespełna rozumu. I co jest najgorsze w tym wszystkim to to, że nie jest to przypadkowe zachowanie, tylko cyniczne i zupełnie świadome. A gdy do tego zacznie prowokować idiotycznymi rysunkami jak jakiś opóźniony w rozwoju "naziolek pomniejszy" vel "paskuda", to to już jest zbydlęcenie i trudno to zachowanie nazwać inaczej ...

Zgadzasz się z tym, Ogrodnicu?
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 00:50:14
Niestety u niektorych celibat czyni potworne spustoszenia w glowce ;)
-
2012/02/10 00:56:58
bierny celibat :-)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/10 01:17:20
Napisałem: "[...] Swoją drogą to musi być całkiem niezłe, JEŚLI Ci posłowie widzą "z góry" co się tu teraz dzieje i "kto jest kim" ..."


"Go" napisał:

"Pieknie potwierdzil, ze ON WIE , ze patrza z gory - czyli trafili do nieba mimo wszystko ;) Wyrocznia i mesjasz juz w prawie chrystusowym wieku ;)"


ps. I ten mały manipulatorek jeszcze chce, abym Go przepraszał za nazwanie rzeczy po imieniu (choć On dalej będzie takie numery wywijał, tak jak do tej pory) ...
-
2012/02/10 01:26:15
a więc jednak pawka nie grzeszy :-)
bo realizuje świętą misję :-)
zleconą mu przez boga :-)
ot taki lokalny breivik :-)
-
Gość: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/10 01:27:41

@Paw/p/p/p
A przeczytałeś chociaż wczorajszy post, kolegi z ławy szkolnej Twojego guru sekty? - Wspominał on o ich wspólnych pięknych młodych szkolnych latach...
- Ach, jak ja lubię wspomnienia - gdy czasami, z koleżankami i kolegami z tamtych lat, usiądziemy sobie przy piwku i grillu, i gdy opowieściom wtedy - nie ma końca. - Po prostu miód

-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 01:31:00
Znamienne, ze gdy falszywemu katolowi przypomnisz o nakazach milowania wrogow i nadstawianiu drugiego policzka to wtedy te miernoty traktuja przykazania wybiorczo ;) Znow Pawelek strzelil sobie w stope - co robi z dzieciakami MW i RM ;) ...no i oczywiscie przymusowy celibat ;)
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 01:39:08
Ciekawe czy windziarz - prawiczek uwaza, ze posel od peronu juz patrzy z gory czy jeszcze trzeba go wykupic z czyscca ? ;) i kogo bardziej obserwuje - zone czy konkubine ? A czy szef IPN-u jest w tej samej sytuacji ? Czy bardziej widzi swoja zone czy pania redaktor z GP ? Pan Prezydent z gory sprzyja bardziej mezowi swojej corki czy obecnemu jej partnerowi ? Oto sa pytania ;)
-
2012/02/10 01:40:31
edgar pewnie pisze kolejną interpelację :-)
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 01:51:03
A czy to prawda, ze pani Hejke teraz kreci z agentem Tomkiem ? ;)
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 02:03:05
Jak tak czytam wypociny Szarskiego to kojarzy mi sie argumentacja faszystow z MW gdy zostali przylapani na gestach "Sieg Heil". Pamietacie ich pozniejsze debilne tlumaczenia, ze oni tylko zamawiali 5 piw ? ;) Dokladnie te same metody stosuje pieniacki Pawelek - zmanipulowany i sprawiajacy wrazenie chorego psychicznie ( byc moze dlatego bez kobiety ) ten malutki biedaczek ;)
-
Gość: Paw.,, 159.147.246.94.ip4.artcom.pl
2012/02/10 02:14:24
Napisałem: "[...] Swoją drogą to musi być całkiem niezłe, JEŚLI Ci posłowie widzą "z góry" co się tu teraz dzieje i "kto jest kim" ..."


"Go" napisał:

"Pieknie potwierdzil, ze ON WIE , ze patrza z gory - czyli trafili do nieba mimo wszystko ;) Wyrocznia i mesjasz juz w prawie chrystusowym wieku ;)"



ps. I ten mały manipulatorek jeszcze chce, abym Go przepraszał za nazwanie rzeczy po imieniu (choć On dalej będzie takie numery wywijał, tak jak do tej pory) ...
-
Gość: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/10 02:19:58
Szarski debilku - idziesz w slady Zadry psychopato ;) ten sam jezyk i dzialania ;) zal mi ciebie fanatyku, ktory wyciera sobie gebe przykazaniami ;)
-
Gość: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/10 02:43:51

@Paw/p/p/p

Nie odpowiedziałeś mi jeszcze na pytanie, czy przeczytałeś życiorys Rydzyka, opisany przez jego kolegę...
- Oczywiście - masz rację, że mi nie odpowiedziałeś, bo przecież wiadomo, że na pewno ze sto razy je czytałeś, bo każdy członek sekty musi znać na pamięć i na wyrywki CV swojego guru sekty. - Przepraszam za głupie pytanie.

-
Gość: Don Pedro, ofr169.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/10 07:32:48
Zaczęło się w Łagiewnikach

W 1990 roku przyjechałem z Niemiec do Polski z pewnym Włochem.
Poznałem go, kiedy chcąc się dowiedzieć o pewnych sprawach związanych z pobożnością maryjną, odwiedziłem go we włoskim konsulacie. [...]
Znalazł się ktoś, kto mnie zastąpił w moich obowiązkach, rozwiązał się także problem z pieniędzmi na benzynę, ponieważ pojechaliśmy do Polski samochodem tego Włocha.

www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120210&typ=po&id=po11.txt

Pewien Włoch, pewne sprawy, znalazł się ktoś, samochód Włocha...
Czyżby to był coming out Rydzyka?
-
Gość: , dmd254.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/10 08:44:56
@Paw: "...a krytyka rządzących to prawo opozycji, również wolnych mediów ... "

Trudno jest opisać jak destruktywny wpływ na publikę, szczególnie na część młodzieży, wywiera RM i TV Trwam. Z jednej strony płynie oferta formacji religijnej, edukacji narodowej, nieustannej modlitwy, przesiadywania w kościele, adoracji, nocnych czuwań przy obrazach... a z drugiej, propagandowy miód na skołatane serca prawdziwych patriotów i ludzi najgłębszej wiary: wszystko zniszczone, wszystko wyprzedane, wszystko w obcych rękach...
Mnie pamięć nie zawodzi. Gdy bankrutował komunizm wierzący i niewierzący mówili, że tamten (komunistyczny) ład trzeba zniszczyć i wszystko odbudować na nowo, nieefektywną gospodarkę oddać w prywatne ręce, wprowadzić obcy kapitał, bowiem w inny sposób nie da się uratować ludności Polski przed zagładą. Za tym wszystkim głosowaliśmy w 1989 roku. Telewizja publiczna i media głównego nurtu pozostają w sposób mniej lub bardziej konsekwentny nadal wierne tej idei. Natomiast to co robi RM i TV Trwam, to w głowie się nie mieści!!!!!!!!!!
Paw, Zadra, Rydzyk cynicznie powtarzają: - Czego Oni się boją!?...
Otóż, bać się, to mało powiedziane! Ja jestem przerażony tym jak nieprzemyślany i zgubny wpływ na Polskę mają media Rydzyka!!!

-
Gość: PK, 67ob.scansafe.net
2012/02/10 09:50:19
A tymczasem cywilny szef MON zabrał się za porządki:
wiadomosci.onet.pl/kraj/mon-likwiduje-wojskowe-parafie-dla-oszczednosci,1,5022692,wiadomosc.html
W skrócie: MON ciągle utrzymuje 140 kapelanów, w tym 20 pułkowników (8 tyś bógzapłaci miesięcznie). Minister wycofał też 41 mln datku na budowę cerkwi polowej.
Ciekawe co na to ministrant sprawiedliwości
-
Gość: c0unt_0, user-164-126-21-18.play-internet.pl
2012/02/10 09:53:56
@ Simon,

w przypadku Pawa to raczej to ;-)))))
500motivators.com/motivate/me/double-facepalm-when-the-fail-is-so-strong-one-facepalm-is-not-enough/#

Jak już wspomniałem pavecowi kilka dni temu, właśnie odświeżam sobie Sołżenicyna.
A że jestem w połowie drugiego tomu to doznałem nagłego olśnienia ;-))))
Przecież Paweł Sz. to wypisz wymaluj Prawomyślny z "Archipelagu" !
Pod zwałami wielkich idei, moralizatorstwa i patriotyzmu, kryje się tylko pisowska dialektyka i niezachwiana wiara w wodza.

Pozdrawiam
-
2012/02/10 10:13:50
-
Gość: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/10 10:15:31

Poznań mówi - nie!!!

Władze miasta nie zgodziły się na utworzenie publicznego LO im. kard. Stefana Wyszyńskiego, podstawówki Klubu Inteligencji Katolickiej, gimnazjum artystycznego przy Szkole Katedralnej oraz na upublicznienie istniejącego już gimnazjum sióstr Urszulanek. Argument zawsze był ten sam: istniejąca w Poznaniu sieć szkół jest wystarczająca.

wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11119215,Szkoly_katolickie__Miasto_mowi__nie_.html

-
2012/02/10 10:34:34
Jeżu malusieńki a co to jest ta katolicka inteligencja, czy coś takiego jeszcze w przyrodzie występuje... ?? Czy to tylko jakaś zmyłkowa nazwa jak np. bywa z tzw. "prasą katolicka"... ;-)))

architektpozaarchitektura.pl/p/data/images1/prasa_katolicka.jpg
-
Gość: o_mateusz_fraszka, host-213-5-214-67.wtvk.pl
2012/02/10 10:36:08
Co za miła wiadomość, będą zamykać szkoły katolickie w Poznaniu. Ale, pewnie nic z tego. Zaraz zacznie się atak czarnych panów, że Grobelny to szatan, itd, itp. A i tak Prezydent ma b. niskie notowania. Nie sądzę, że zamkną szkoły katolickie. Przecież Religia katolicka jest Polandzie "uber alles"
-
2012/02/10 10:57:28
@ Mateusz

Na razie, aż tak dobrze nie jest, to taka wiadomość pół na pół.
Nie będą zamykać ale też nie będą otwierać nowych :-)))
-
2012/02/10 11:07:13
katolicy budują struktury państwa w państwie :-)
niczym nazisci w niemczech przed wojną :-)
-
2012/02/10 11:12:32
Gość: simon, host-86-111-116-121.tvk.torun.pl napisał 2012/02/09 23:17:18:
> Nie wiesz, o co chodziło Mazowieckiemu, gdy mówił z trybuny sejmowej o "grubej
> kresce". W istocie większość pilamskich lemingów tego nie wie. Nikt mi nie płaci
> za spóźnione edukowanie ćwierćinteligentów, zatem podpowiem tylko, że
> określenie "gruba kreska" nie zostało użyte tak, jak sobie populistycznie
> zmanipulowana ciemna masa sądzi.
> reszta, to dobry wujek google.

Już wtedy manipulacje były tak ostre, że wiele osób nawet nie pamięta, że Mazowiecki nie mówił akurat o "kresce", tylko o bardziej nautralnej znaczeniowo "linii". Nie udało mi się wygooglać źródła "grubej kreski", która rzeczywiście brzmi lepiej, bo groźniej, ale tym manipulatorem chyba był Jarosław Kaczyński.
-
2012/02/10 13:31:52
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11120740,Schowal_sie_w_kosciele__Ukradl_sutanne_ks__Popieluszki.html

art. 279 kk par.1 - kradzież z włamaniem 10 lat
+
art. 196 kk - obraz uczuć plebana 2 lata

Za to, że zachciało się w sukience pobiegać... ;-)))
-
2012/02/10 14:02:56
Za to, że zachciało się w sukience pobiegać... ;-)))

Fetyszyzm wymaga chyba odpowiedniego leczenia, a nie karania?
-
2012/02/10 14:04:28
Bóg wybacza, ministrant sprawiedliwości z opus dei nigdy... ;-)))
-
Gość: , aemu93.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/10 14:09:05
Po długotrwałym bełkocie najpierw szefa (ten populistyczno-demagogiczny bełkot wszyscy zainteresowani znają już na pamięć), a potem gościa RM ojciec Dariusz zadał słynne leninowskie pytanie: "CO ROBIĆ", a gość audycji "Aktualności dnia" Andrzej Nowak (historyk) odpowiedział: - Nie lękajcie się!... (Niestety, tym razem BEZ dodania ...otwórzcie drzwi Chrystusowi). Dobry historyk, tylko nie zawsze wie czego należy nauczać.
-
Gość: adela z gryfic, ekb23.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/10 15:21:20
jak nie będziecie chodzili do kościoła, to wam nosy sczernieją i będą was bolały brzuchy, wyrosną wam paznokcie jak kurom i uszy zzielenieją zobaczycie, nie piszę więcej bo się spieszę na mszę do małego kościoła, pogadam z proboszczem to wam tu zrobi niezłą burę przy wszystkich
-
Gość: , cmr-208-97-125-230.cr.net.cable.rogers.com
2012/02/10 15:42:58
re ladzk, cqi18.neoplus.adsl.tpnet.pl
Masz racje... cienizna ten wywiad.
Tu jest chyba o wiele lepszy, choc trzeba czytac:

studioopinii.pl/artykul/2696-pawel-artymowicz-skrzydlo-kontra-brzoza-cz-i