|
|
Blog > Komentarze do wpisu
O. Rydzyk wzywa katolików: Nie p³aæcie podatków na wrogów Ko¶cio³a
Ojciec Rydzyk od dawna wmawia swoim s³uchaczom, ¿e jego prywatna TV Trwam to instytucja ko¶cielna (mimo i¿ z Ko¶cio³em formalnie nie ma nic wspólnego) i ostatnia ostoja polsko¶ci w¶ród mediów. Kto wiêc nie klêka przed jego „dzie³em” i nie spe³nia ¿±dañ ojca dyrektora, ten walczy z Panem Bogiem, Ko¶cio³em i chce zniszczyæ Polskê. To samo dotyczy Radia Maryja, geotermii, uczelni i wszystkich fundacji zwi±zanych z redemptoryst±. Teraz wymy¶li³ now± akcjê. Og³osi³, ¿e katolicy, którzy stanowi± jego zdaniem ponad 90 proc. naszego spo³eczeñstwa (w domy¶le wszyscy popieraj± ojca Rydzyka) powinni przestaæ p³aciæ podatki. Bo utrzymuj± rz±d Tuska i prezydenta Komorowskiego, którzy walcz± z Ko¶cio³em i maj± gdzie¶ ojczyznê – bo gdyby tak nie by³o, ju¿ dawno przyznaliby koncesjê TV Trwam. ¶roda, 08 lutego 2012, glosrydzyka
TrackBack
Komentarze
Go¶æ: Rakoczy, user53-238.satfilm.net.pl
2012/02/08 11:37:05
Tusk swego czasu te¿ nawo³ywa³ do niep³acenia abonamentu. W Polsce, dziêki PRLowi panuje przekonanie, ¿e pañstwo jest "ich" i ¿e to wroga instytucja, której oszukiwanie jest cnot±.
Go¶æ: tom, dslb-084-060-056-188.pools.arcor-ip.net
2012/02/08 11:38:26
dobrze powiedziane, panie ksionc. K³amstwo na k³amstwie i cynizm
Go¶æ: pszontacz, user-46-113-58-25.play-internet.pl
2012/02/08 12:09:32
Zgodzê sie ze w Polsce mamy 90% ochrzczonych nie z w³asnej woli,Ilu jest praktykuj±cych?-oko³o 40%,z tego tylko ma³a czê¶æ chcia³ by sie dzieliæ podatkami z koscio³em.Idealnym rozwi±zaniem by³ by zakrêciæ kran z dotacjami,oplacaniem katechetow i ubezpieczen w zamian za dobrowolny 1% jak dla instytucji po¿ytku publicznego.Ale kto by dobrowolnie zrezygnowa³ z miliardów?
cytuje za money.pl ; "Policzyli¶my, ile zarabia Ko¶ció³. Z bud¿etu 1,6 miliarda, taca 1,2 miliarda... " tu ca³y artyku³- www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/policzylismy;ile;zarabia;kosciol;z;budzetu;1;6;miliarda;taca;1;2;miliarda;,6,0,936710.html
Go¶æ: X, 89-75-119-81.dynamic.chello.pl
2012/02/08 12:15:57
Niech bêdzie, ¿e jest 90% katolików... Tyle ¿e TVTrwam ogl±da jakie¶ 2%, w porywach do 2,1% - wiêc sk±d to ujadanie, ¿e 90% jest prze¶ladowane? Widaæ niemal wszystkim (98%) obywatelom Rydzowizja nie jest do szczê¶cia potrzebna...
2012/02/08 12:16:51
Zabawne jest to, ¿e Rydzyk sam na komisji gada³ g³upoty - m.in. porównywa³ jego sytuacjê do totalitaryzmu Hitlera, a teraz postuluje merytoryczn± dyskusjê.
90% katolików, a ile z tego "wierz±cych praktykuj±cych" jak pszontacz wskaza³ ¶rednio 40%. Ile z tej liczby to osoby pracuj±ce? Nie wiadomo. Na apel Rydzyka odpowiedz± pewnie jego moherki, które czêsto s± na emeryturze i ju¿ nie dok³adaj± siê na paliwo dla Tuska czy Komorowskiego, za to ochoczo sponsoruj± przejazdy swojego guru :P.
Go¶æ: pszontacz, user-46-113-58-25.play-internet.pl
2012/02/08 12:18:31
Przychodzi mi do g³owy takia my¶l,pytanie
GDYBY ZEZWALANO NA CHRZEST DOPIERO PO OSI¡GNIÊCIU PE£NOLETNOSCI wybór religii,wiary czy jej braku po 18 roku ¿ycia,dopuszczajac nawet nauke religi wczesniej,nie w szkole ale za pieniadze koscio³ow które by kusi³y do siebie wiernych zachowujac oczywiscie etyke reklamy.(wyobra¼cie sobie te spoty KK na tvn w trakcie filmu) Jaki wtedy by³ by procent katolika w narodzie?
Go¶æ: Rakoczy, user53-238.satfilm.net.pl
2012/02/08 12:29:36
Czyta³ kto¶ ju¿ wywiad z Rydzykiem w "Uwa¿am Rze"?
2012/02/08 12:30:42
w³a¶nie :-)
dlaczego 98% katolików nie zasypuje piskopatu petycjami :-) ¿e prywatne biznesy prezesa rydzyka :-) których nawet ten piskopat wstydzi siê nazwaæ katolickimi :-) nie protestuj± ¿e ten prawie ekskomunikowany hochsztapler :-) jawnie kpi z ich religii i notorycznie obra¿a uczucia religijne :-) siej±c ró¿ne herezje na prawo i lewo :-) i powoduje wszelakie zgorszenia :-) gdzie s± ci katolicy :-) bo je¶li im to nie przeszkadza to mo¿e kto¶ :-) za³o¿y telewizjê pornokatolick± :-) skoro ka¿dy mo¿e sobie nazwaæ cokolwiek ¿e jest katolickie :-) i podszywaæ siê pod ko¶ció³ :-)
Go¶æ: tom, dslb-084-060-056-188.pools.arcor-ip.net
2012/02/08 12:33:01
Go¶æ: Macwoj, ip-109-44-121-73.web.vodafone.de
2012/02/08 12:35:54
@pomniejsze,
KRK nie przeszkadza, ¿e Rydz nagminnie ³amie ich w³asny kodeks. Paragrafy o maj±tku s± tak zagmatwane, ¿e zawsze znajdzie siê jaki¶, który po lekkim nagiêciu bêdzie pasowa³. A Chrystus wysy³aj±c swych uczniów w teren wrêcz ich przestrzeg³ przed pobieraniem zap³aty za g³oszenie dobrej nowiny. S³ynne s± Jego s³owa:za darmo dostali¶cie, za darmo dajcie! 2012/02/08 12:37:10
zabroniæ odprawiania niebezpiecznych guse³ przeprowadzanych na nieletnich :-)
i wprowadziæ dobrowolny podatek religijny :-) i z sekularyzowaæ wszystkie dobra ko¶cielne :-) pozwalaj±c nieodp³atnie korzystaæ z ko¶cio³ów :-) na potrzeby obrzêdów religijnych :-) dowolnym zarejestrowanym zwi±zkom wyznaniowym :-) ko¶ció³ katolicki ostatni± ostoj± komunizmu i totalitaryzmu :-) 2012/02/08 12:41:41
na to pytanie KK powinien odpowiedzieæ:
i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/02/5048abb81d174e290279b50a5e0c915f.png?1328651436 2012/02/08 12:43:46
@Macwoj
podobnie jak sekciarzowi ry¶kowi nowakowi :-) nie przeszkadza heretycka dzia³alno¶æ duchownych :-) a podnieca go ¶ciganie artystów :-) najlepsze jest ¿e rydzykowe prywatne media :-) g³osz± ¿e wiêkszo¶æ piskopatu to ¿ydzi masoni i komuni¶ci :-) a prawie ¿aden katolik nie reaguje :-)
Go¶æ: pvf, 89-72-74-27.dynamic.chello.pl
2012/02/08 12:49:40
Go¶æ: X, 89-75-119-81.dynamic.chello.pl
Odrobinê siê pomyli³e¶. Nie 2% tylko 0,2% :)
Go¶æ: hmmmm, ip-157-25-28-186.multimo.pl
2012/02/08 13:45:09
Ja tam bym da³ im miejsce na platformie cyfrowej I NIE TYLKO . Im wiêcej Polaków pozna t¡ ich tubê propagandow± ...tym lepiej . Za 10-15 lat , gdy w koscio³ach bêd± pustki kto¶ w piskopacie stuknie siê w swój g³upi ³eb .. ale bedzie ju¿ po ptakach .. m³ode pokolenie wiarê w Boga bedzie kojarzy³o z wariatem w TV Trwam .
Rydzyk sam siê zutylizuje ... daæ mu wiêcej mikrofonów , zasiêg na ca³± Polske , zrobiæ mu okienko w TV publicznej ... co tylko bêdzie chcia³. Nikt tak jak on nie rozpierniczy Ko¶cio³a .. . dajcie mu t± szansê .. TO JEGO MISJA :))
Go¶æ: sussrcrofa, amf203.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/08 14:07:49
wiadomosci.onet.pl/swiat/watykan-papiez-modlil-sie-za-ofiary-zimy,1,5020886,wiadomosc.html
Niech urzêdnicy watykañscy w Polsce otworz± podwoje "swoich" ko¶cio³ów dla biednych i bezdomnych. Boj± siê ¿e im korona z g³owy spadnie gdy siê bêd± z "chamstwem" pospolitowaæ? ;-)
Go¶æ: , ip-193-239-83-181.merinet.pl
2012/02/08 14:10:52
GW jest ostatnia instytucja dla oceniania innych ludzi/ Niech rozliczy przesz³osc swego szefunia i innych czerwonych bohaterów, wtedy bedzie oceniac innych
2012/02/08 14:18:35
A niech nie p³ac±. Jak im siê US dobierze do dupska to zap³ac± 10x wiêcej :)
2012/02/08 14:25:57
wiecie mo¿e czy federacja rosyjska pozwoli³a nadawaæ na swoim terytorium :-)
jakiej¶ innej rozg³o¶ni oprócz radyja rydzyja :-) ciekawe czy na takie nadawanie :-) musia³y wydaæ pozwolenie ró¿ne rosyjskie s³u¿by specjalne :-) ciekawe czego mog³y za¿±daæ od takiej antypolskiej kreatury jak rydzyk :-) a mo¿e zgodzi³ siê bez ¿±dania :-) 2012/02/08 14:34:11
@Go¶æ: , ip-193-239-83-181.merinet.pl
³adnych rzeczy ucz± ciê w tym rydzykowym hogwarcie :-) mam nadziejê ¿e przynajmniej ciele¶nie mniej ciê molestuj± ni¿ umys³owo :-)
Go¶æ: tom, dslb-084-060-056-188.pools.arcor-ip.net
2012/02/08 14:37:42
wiadomosci.onet.pl/swiat/watykan-papiez-modlil-sie-za-ofiary-zimy,1,5020886,wiadomosc.html
i znowu z dzieciakami w ciemnym pokoju :) Aj waj, trudno te obrzydliwe nawyki trzymaæ w ryzach :)
Go¶æ: eryk2, 89-74-26-110.dynamic.chello.pl
2012/02/08 15:08:15
" Im wiêcej Polaków pozna t¡ ich tubê propagandow± ...tym lepiej . Za 10-15 lat , gdy w koscio³ach bêd± pustki kto¶ w piskopacie stuknie siê w swój g³upi ³eb .. ale bedzie ju¿ po ptakach .. m³ode pokolenie wiarê w Boga bedzie kojarzy³o z wariatem w TV Trwam"
Mo¿e to i racja - Polacy s± z natury przekorni, jak siê zorientuj±, ¿e wciska im siê nie¶wie¿ego rydza nawet wtedy, gdy w³±czaj± ¿elazko, to Ko¶ció³ katolicki bêdzie mia³ w tym kraju pozamiatane... "Radio Maryja najprostsz± drog± do dechrystianizacji Polski!" Uuups, kto¶ ju¿ chyba kiedy¶ co¶ takiego powiedzia³?... Tylko wtedy chodzi³o o ZeChrzaN...
Go¶æ: marko, 132.189.181.93-static.easy-com.pl
2012/02/08 15:51:51
Na miejscu ojczulka bym uwa¿a³ na s³owa bo dobir± mu sie do dupy , jak donek nawo³ywa³ do nie plcenia to do prokuratury go chcia³ podac PIS , a jak rydzol wo³a to PISdzielce go popieraj± , taka ich polityka. Ciekawe kiedy i kogo to wkurzy i doniesie?? Znowu bedzie sie zali³ ¿e jest przesladowany!!!
2012/02/08 16:02:27
Rydzyk namawia do niep³acenia podatków. A kim on jest? Rozumiem ¿e to jest przyk³ad "ewangelizacji", jak± prowadzi (podobno) Radio Maryja?
I przyk³ad te¿ wieeelkieej odpowiedzialno¶ci za s³owo. Je¶li jaki¶ fanatyczny s³uchacz we¼mie sobie te s³owa do serca, i faktycznie przestanie p³aciæ podatek, zostanie za to ukarany. Czy Rydzyk takiemu s³uchaczowi pomo¿e? Pytanie retoryczne. Rad by³bym, gdyby w tej sprawie zabra³ rzeczywisty g³os Ko¶cio³a- czyli Episkopat. Nie zabierze? Czemu? Przecie¿ nie tak dawno pouczali KRRiT, i mówili co katolicy maj± my¶leæ w sprawie koncesji dla prywatnej TV co Trwa. I jeszcze jedno, gdyby jakim¶ cudem jedna z fundacji Rydzyka (Nasza Przysz³o¶æ, Lux Veritatis) zdoby³a status Organizacji Po¿ytku Publicznego (czyli 1% z podatku), czy wtedy Rydzyk te¿ tak ochoczo namawia³by do niep³acenia? Pytanie retoryczne w zasadzie. Zbyt dobrze pamiêtam, gdy w latach 90-tych jak jeszcze nie istnia³a TV co Trwa, Rydzyk mówi³ w Radiu Maryja "nie ogl±dajcie telewizji bo og³upia, wyrzuæcie telewizor z domu" I znam parê przypadków, gdy ludzie faktycznie wystawili telewizory na ¶mietnik. A dzi¶ ju¿ Rydzyk tak nie mówi, prawda? 2012/02/08 16:08:24
@marko: Rydzykowi nikt siê nie dobierze, bo wszyscy siê boj± go, jego armii fanatycznych moherów i ePISkopatu. Dopiero kiedy kler mocno przegina zabieraj± siê za niego s³u¿by (vide Komisja Maj±tkowa - CB¦). Dla takiej KRRiT nadawanie ukrytych reklam od lat przez nadawcê spo³ecznego to jeszcze nie powód na odebranie koncesji. Rozumiem, ¿e wywo³a³o by to wrzawê (jeszcze wiêksz± ni¿ sprawa z mupleksem), ale prawa nale¿y przestrzegaæ. Rydzyk dziêki statusowi nadawcy nie p³aci grubej kasy za nadawanie, ale i tak tego nie uszanuje, bo ma wszystkich w swym kleszym powa¿aniu.
2012/02/08 16:13:28
wyborcza.pl/1,76842,11109741,Watykan__Bez_zmowy_milczenia_w_przypadkach_pedofilii.html
"Chowanie siê w sprawach pedofilii za kultur± "omerty" - mafijnej zmowy milczenia - mo¿e byæ zabójcze dla Ko¶cio³a - stwierdzi³ ks. Charles Scicluna, watykañski "prokurator" w sprawie seksualnych przestêpstw ksiê¿y." koniec ¶wiata :-) to ju¿ nawet wysocy funkcjonariusze KK :-) przyznaj± ¿e KK to organizacja o charakterze mafijnym :-) jak nic pewnie jaki¶ ¿yd albo mason :-) zw³aszcza ¿e przeciw pedofilii te¿ wystêpuje :-)
Go¶æ: benek 16, m90-129-2-9.cust.tele2.se
2012/02/08 16:35:04
KK w kraju sam sie wykancza - rydzyk i jemu podobni wykanczaja KK skuteczniej niz komuna czy SB - katoli i moherow ubywa - purpuraci daja czadu coraz bardziej. A na marginesie to rydz powinnien trafic do piedlla - chociaz na wolnosci jest bardziej pozyteczny jako demolator KK.
Go¶æ: , 77-255-251-119.adsl.inetia.pl
2012/02/08 16:57:02
jak tu dzi¶ przyjemnie bez Zardy i Pawia...
2012/02/08 17:10:03
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=igwKTWDXSMQ
pewnie maj± ciekawsze zajêcia w ko¶ciele :-)
Go¶æ: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/08 17:11:53
No - tylko ostro¿nie - nie wywo³uj Pawia i Zadry z lasu...
Go¶æ: , staticline10574.toya.net.pl
2012/02/08 17:18:23
Jak tu dzis przyjemnie nareszcie we wlasnym szambie tylko smrodem zalatuje
Go¶æ: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/08 17:38:13
@Macwoj Spoko, to jest nasz cz³owiek... 2012/02/08 18:06:33
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11109748,Kaczynski_w_sprawie_Madzi__Policja_nieskuteczna__Nie.html
ciekawe czy matka popie³uszki zgodzi siê z arcyprezesem :-) czy¿by jarkacz na staro¶æ zatêskni³ za akcj± "hiacynt" :-)
Go¶æ: , bur194.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/08 18:22:38
A co Katecheta do niewolnik, ma pracowac za darmo?
2012/02/08 18:58:04
Chcecie siê czego¶ dowiedzieæ o pedofilii w krk ??
No to pos³uchajcie co w tym temacie ma do powiedzenia radio ma ryja... www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=29423 By³o by nawet ¶mieszne gdyby nie by³o tak ¿a³osne :-/ A ju¿ szczyt szczytów to powo³ywanie siê mikrofona prowadz±cego na rydza jako ¼ród³o tych rewelacji.
Go¶æ: antyrydz666, apn-46-76-140-69.dynamic.gprs.plus.pl
2012/02/08 19:49:06
szalom
Wchodzê i czego siê dowiadujê? £ojciec namawia do nip³acenia podatkow. Za miejsce na muxie to on nied³ugo gotow obrzezaniu siê poddac:))))) bajka umi³owani bajka
Go¶æ: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/08 19:55:28
Tak, katecheta powinien jak niewolnik pracowaæ za darmo :-))))
2012/02/08 20:00:48
Jak to sz³o w kato bajkach "id¼cie i nauczajcie i nie zapomnijcie zebraæ za t± naukê marno¶ci' ?? ;-))))
Go¶æ: antyrydz666, apn-46-76-140-69.dynamic.gprs.plus.pl
2012/02/08 20:02:18
³ojciec swiêty torunski by³ narodowym socjalist±(faszyst±) teraz jawi siê anarchist± nied³ugo og³osi siê komunist± a na falach jego radzyjka us³yszymy miêdzynarodowkê
Wszystko to w imieniu wolnosci s³owa......jego s³owa:)))))
Go¶æ: , dkl71.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/08 20:03:29
czeka³em z niecierpliwo¶ci± czy RM odniesie siê do watykañskiego sympozjum w sprawie pedofilii w KK. To dla niech niewygodny temat zawsze a zw³aszcza teraz, gdy walcz± o muxa. RM zawsze takie bie¿±ce je¶li chodzi o informacje z Watykanu tym razem by³o pow¶ci±gliwe i milcz±ce. W samym artykule nie pada nawet s³owo; pedofilia - tylko nadu¿ycia. To te¿ znamienne. RM uwa¿a, ¿e o kap³anach ani o KK nie wolno pisaæ ani mówiæ ¼le. Nigdy! W ¿adnym przypadku - bo to wiadomo - masoni, ¯ydzi i polskojêzyczne media walcz± z ko¶cio³em. A tu taki cios w plecy - Watykan sam organizuje konferencjê w temacie, o której pisz± wszystkie ¶wiatowe i polskie media! To musia³o byæ baaardzo przykre to prze³kniêcia. I jak to teraz wyt³umaczyæ s³uchaczom?? No i poszli w star± wersjê, która nieraz by³a prezentowana równie¿ na tym blogu przez wielbicieli RM. W marginalizacjê. Jaka tam pedofilia w ko¶ciele... To baaardzo rzadkie. Rzadsze ni¿ w innych ¶rodowiskach. A wogóle to GW niepotrzebnie o tym pisze, wiadomo, ¿e chodzi im o atak na ko¶ció³.. Ich ju¿ nic nie zmieni. I za nic maj± nawet fakt, ¿e Watykan ma w tej kwestii inne zdanie. Nie udawaæ, ¿e problemu nie ma. Nie marginalizowaæ, nie uciszaæ. Przeciwnie, pomagaæ ofiarom, mówiæ o problemie, wspó³pracowaæ z policj±. Coraz bardziej pachnie to schizm±...
2012/02/08 20:13:14
Mój ulubiony fragment to te wyliczenia, i¿ rzekomo w Niemczech na 216 zg³oszonych przypadków tylko 0,045 % dotyczy³o osób ko¶cielnych a wiêc nie katabasów a np. organistów czy ko¶cielnych. 216x0,045 % = 0,0972 osoby !! Jako¶ wyj±tkowo mikra ta osoba ko¶cielna ;-))))
W tym kontek¶cie s³owo "cz³onek" nabiera ca³kiem innego kontekstu... :-))) A powa¿nie jak by siê w g³owê puknêli z lekka sami by doszli do wniosku, ¿e ta ich ¿onglerka cyferkami siê kupy nie trzyma...
Go¶æ: , dkl71.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/08 20:23:38
Tez mnie zawsze oburza ta wyliczanka. To marginalizowanie. Zwyczajnie wstrêtne! Na has³o pedofilii w ko¶ciele - jest gotowy tekst do wklejenia: rzaaaadkie, wg jaki¶ badañ, do których metodologii i statystyk nikt oczywi¶cie linka nie podaje - rzaaaadsze ni¿ gdzie indziej. Ofiarom chodzi o odszkodowania. Mediom/ ¯ydom/ masonom o niszczenie ko¶cio³a. Po co o tym pisaæ/ mówiæ? Wiadomo tylko po to ¿eby uderzyæ w ko¶ció³ i kap³anów. Zwyk³e szczucie kogokolwiek kto ¶mia³ ten temat poruszyæ. A ty ZONK - Watykan organizuje konferencje, papie¿ uznaje pedofiliê w ko¶ciele za ¶wiatowy problem od zawsze zwi±zany z ko¶cio³em, wzywa do pomocy ofiarom, wspó³pracy z policj±, ostrzega, ¿e milczenie w temacie mo¿e zniszczyæ KK. A RM co na to? Wiadomo. Nic poza atakiem na GW i a s³owo pedofilia staje siê takim lepiej brzmi±cym nadu¿yciem...
Go¶æ: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/08 20:36:38
W tym wszystkim dobre jest to, ¿e klechy sobie my¶l±, ¿e jak przetrwa³y 2000 lat, to i dalej sobie poradz±. A kuku, tu siê zdziwi±, mamy 21 wiek, internet, szybki rozwój spo³eczny i naukowy i w takiej formie klesza mafia nawet u nas nie przetrwa i 20 lat. Do nich jeszcze nie dociera, ¿e od 20 lat, czyli odk±d wprowadzili przymusow± religiê do szkó³ hoduj± sobie pokolenie zaprzysiêg³ych wrogów, nienawidz±cych religii jak matematyki i fizyki ;-)))))
2012/02/08 20:41:18
No nawet polskie brzuchowieñstwo nie mówi o dzie³ach toruñskiego dziada jako katolickim tylko o... "charakterze religijnym" ;-)))
Ciekawe czy padre analog w swoich 216 przypadkach uwzglêdni³ tego "ko¶cielnego cz³onka": wiadomosci.onet.pl/swiat/niemcy-ksiadz-skazany-za-molestowanie-dzieci,1,5009360,wiadomosc.html
Go¶æ: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/08 20:42:01
@Artur Jak Ty niczego nie rozumiesz... Wyliczenie Twoje oczywi¶cie jest prawid³owe, ale.... - jak wynika z tego wyliczenia, tylko oko³o jedna dziesi±ta klechy jest zboczona. Natomiast pozosta³a czê¶æ jest ju¿ w porz±dku. - A wiêc jaka cz±stka katabasa jest tu byæ pedofilna? - Oczywi¶cie, ten jego ma³y (wielki) interes. - I jak zatem mo¿na tutaj karaæ ca³ego ksiêdza, skoro tylko 10% osoby jest zboczona. - A tak przynajmniej wynika z danych Rydzyka, guru sekty. - Ale moherowe i Pawie w to i tak bêd± ¶wiêcie wierzyæ - w co im Rydzyk wierzyæ nakazuje - choæby po nich i potop...
Go¶æ: antyrydz666, apn-46-76-140-69.dynamic.gprs.plus.pl
2012/02/08 20:47:47
³ojciec swiêty torunski jest harcownikiem kk wiêc nie moze mowic o degeneracij po swojej stronie. Przykrywk± tego jest wezwanie do niep³acenia podatkow.
Jak to siê ma do tego cytatu:? Bogu co boskie cesarzowi co cecarskie
Go¶æ: Z£A, aakj193.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/08 20:50:32
Przynios³am komentarz znaleziony w necie .... ciekawy
Czy taki jest Rydzyk? O OJCU, DOKTORZE I DYREKTORZE RADIA? MARYJA? Jaki on tam Rydzyk? To jest syn Bronis³awa Kordaszewskiego z Olkusza. Jak s³yszê" ojciec Rydzyk" to mi siê niedobrze robi. Przestañcie og³upiaæ ludzi, chcecie wiêcej wiedzieæ o tym ?cwaniaku?, to Wam mogê napisaæ? Otó¿ chodzi³em z nim do Szko³y Podstawowej nr.1 w Olkuszu i mieszka³em na tej samej ulicy i w tym samym domu ul. Partyzantów 8. Bronis³aw Kordaszewski, pseudonim "Bartek" by³ pospolitym pijakiem, ulicznikiem, awanturnikiem i niestety do¶æ czêstym ?go¶ciem? wiezienia w Sosnowcu i w Mys³owicach. Zgin±³ w czasie próby ucieczki z aresztu w Mys³owicach. Prawdopodobnie wpad³ pod poci±g. To by³o oko³o 40 lat temu, natomiast Tadeusz urodzi³ siê w 1945 roku, jako nie¶lubne dziecko Kordaszewskiego i Pani Rydzykowej, wdowy po Rydzyku, który nie wróci³ z wojny. Ta Pani samotnie wychowywa³a 4 -kê dzieci z pierwszego ma³¿eñstwa. Byli to; Lucjan, Edward, Miros³aw i Maria. Lucjan, Edward i Maria nie ¿yj±. ¯yje tylkojeden z pasierbów, Miros³aw bardzo porz±dny obywatel z zawodu krawiec, natomiast przyrodnia siostra Maria by³a w ¦wiadkach Jehowy. W dzieciñstwie, t j. w latach szko³y podstawowej ?Tadek? by³ raczej niezauwa¿alny, uczy³ siê przeciêtnie a do ¿adnej ze szkó³ ¶rednich w Olkuszu pó¼niej nie chodzi³. Wtedy by³y w Olkuszu cztery szko³y ¶rednie; Liceum Ogólnokszta³c±ce, Technikum Mechaniczne, Zasadnicza Szko³a Metalowa i Technikum Handlowe. Jak± szko³ê ¶redni± Tadeusz koñczy³ i gdzie nie wiadomo nikomu z naszych kolegów, rówie¶ników maj±cych teraz 66 lat. Czy ma maturê czy nie tego te¿ nikt nie wie. Pod koniec lat 60-tych pokazywa³ siê w Olkuszu w jakim¶ bia³ym habicie podkasany sznurem, potem nikt go w Olkuszu nie widzia³. Natomiast w latach 90-tych i pó¼niej bywa³ u ¶p. ksiêdza Stanis³awa Gajewskiego, proboszcza Parafii p.w. Maksymiliana Kolbe na o¶. Pakuska, nie opodal jego (Tadeusza) miejsca urodzenia i zamieszkania z czasów dzieciñstwa. Kilka razy by³ te¿ w Bazylice Mniejszej p.w. ¦w. Andrzeja gdzie przemawia³. Przyrodni bracia i siostra raczej mieli z nim sporadyczne kontakty. Ostatnio by³ na pogrzebie wspomnianego Ks. St. Gajewskiego. ~Emeryt z Olkusza
Go¶æ: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/08 20:58:54
Ciekawe by³oby sprawdziæ, czy ta grzybia matura to przypadkiem nie istnieje tylko w o¶wiadczeniu, a ¿e ¶niêty braciszek przecie¿ nie k³amie, to i na gêbê zapewnienie przyjêli. Dziwi siê potem taki Muchomor Sromotnikowy, ¿e o¶wiadczeniu o posiadaniu sa³aty na Multiplex nie chc± wierzyæ...
Go¶æ: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/08 21:02:43
No to trzeba go bêdzie teraz nazywaæ o. Kordaszewski Ty¿ ³adnie... 2012/02/08 21:03:44
Nie matura a chêæ szczera zrobi³a z tadzia takiego uwodziciela... ;-)))
@ Jacu¶ Jak to prawi m±dra ksi±¿ka której katole nie czytaj±: Je¶li wiêc prawe twoje oko jest ci powodem do grzechu, wy³up je i odrzuæ od siebie. Lepiej bowiem jest dla ciebie, gdy zginie jeden z twoich cz³onków, ni¿ ¿eby ca³e twoje cia³o mia³o byæ wrzucone do piek³a. I je¶li prawa twoja rêka jest ci powodem do grzechu, odetnij j± i odrzuæ od siebie. Lepiej bowiem jest dla ciebie, gdy zginie jeden z twoich cz³onków, ni¿ ¿eby ca³e twoje cia³o mia³o i¶æ do piek³a. Wniosek z tego tylko jeden, skoro nie chc± sami trzeba im pomóc i trzebiæ przed wej¶ciem do seminarium... ;-)))
Go¶æ: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/08 21:07:05
@Artur Mówisz, ¿e niby trza kastrowaæ? Hmm.
Go¶æ: Naiwny, 178-37-226-52.adsl.inetia.pl
2012/02/08 21:07:41
Gdzie siê podzia³a polska elita inteligencka? Chyba czas zabraæ g³os....
To jest liberum veto przeciwko w³asnemu pañstwu! Efekty ,jak zawsze,bêd± op³akane! I znowu "kto¶" bêdzie winny....
Go¶æ: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/08 21:18:44
Niech siê wszystkie mohery wypn± na pañstwo, proszê bardzo, pod jednym wszak¿e warunkiem - niech przestan± p³aciæ podatki i jednocze¶nie pobieraæ ¶wiadczenia, wówczas to siê oka¿e ile to oni ³o¿± na pañstwo :-)))) W ci±gu kilku miesiêcy problem moheryzmu odejdzie w przesz³o¶æ ;-)
2012/02/08 21:28:49
Ojciec Rydzyk apeluje do katolików i Polaków, aby nie utrzymywali polityków PO, PSL i SLD, którzy walcz± z Ko¶cio³em i Polsk±, przez nie g³osowanie na te partie.
2012/02/08 21:31:17
Nie, oczom nie wierzê... ona ¿yje !! :-D
Maryk a to na "palikotów" mo¿na wg Ciebie i Twojego papcia g³osowaæ ??
Go¶æ: , go.vfserver.com.49.154.184.in-addr.arpa
2012/02/08 21:35:54
maryk7 reaktywacja !!! ;) u ciebie zadnej poprawy, nadal jakies belkotanie na pograniczu obledu ? ;)
Go¶æ: Warta, 87-207-200-72.dynamic.chello.pl
2012/02/08 21:39:03
@maryk7 Nie przekrêcaj nazwiska Twojego Dyrektora... on jest teraz o.Kordaszewskim. - Nie czyta³a¶ postu powy¿ej? 2012/02/08 21:40:41
kolejne proroctwo maryk7 :-)
o my niegodni :-) do¶wiadczaæ wyk³adni s³ów prezesa kordaszewskiego :-) alleluja :-)
Go¶æ: X, 89-75-119-81.dynamic.chello.pl
2012/02/08 21:43:07
S³uchaj±c bleblania ojcaszka Kordaszka, cz³owiek przestaje siê dziwowaæ, ¿e takie co¶ mo¿e mieæ studia i nawet dochtorat - jak uno ni mo matury, to jest g³upsze od mojego szewca-pijaka, do którego zawsze oddajê buty (bo on to a¿ technikum za komuny skoñczy³)...
Go¶æ: , bfx125.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/08 21:52:33
@ Naiwny
Inteligencjê w Polsce zast±pili Lech Wa³êsa i Tadeusz Rydzyk... Odzyskanie pola przez Adama Michnika nie jest spraw± prost±.
Go¶æ: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/08 21:56:02
Ja siê dziwiê, ¿e Kordaszka z Wa³ês± nie potrafi± siê dogadaæ - wszak oni obaj mówi± tym samym jêzykiem - be³kotañskim ;-))))
Go¶æ: lynx, s200-229.star.net.pl
2012/02/08 22:14:49
Mamy chyba dwie odmiany polskiego patriotycznego:
1. Moherowy be³kotany 2. Kaczy mlaskany :-))))
Go¶æ: , c37230.upc-c.chello.nl
2012/02/08 22:26:19
Ten durny hipokryta i manipulator zapomnial dodac co by bylo jakby 90% ludzi nie zaplacilo podatku: zlobki i szkoly zamnkniete, brak swiatla na ulicach, zapadajace sie chodniki, nwet nie wspomne ze nie byloby teatru, wystawy i koncertu.
Poklosie komunistycznego myslenia, ktore daj Boze aby zniklo za jakies dwa pokolenia, - jestem pesymista. Katolicy utrzymuja rzad? Katolicy jak i reszta placacych podatki utrzymuje siebie. Ale ta prosta logika jest widac zbyt skomplikowana dla sluchaczy RM. A na serio. Takie hasla, ktore potencjalnie podwazaja byt panstwa pachna paragrafem. Konstytucyjnym. 2012/02/08 22:30:37
Jak to mówi³ pewien klasyk "rz±d jest przy korycie, rz±d siê sam wy¿ywi"... :-)))
2012/02/08 22:38:07
to nie pierwsza i nie ostatnia antypolska wypowied¼ :-)
tego antypolskiego funkcjonariusza watykanu :-) dla niego nasz kraj nie jest ojczyzn± :-) a wrogim tworem który nale¿y zniszczyæ podobnie jak to dziêki rozbiorom zniszczyli poprzednicy tego watykañczyka :-)
Go¶æ: pszontacz, user-164-126-160-118.play-internet.pl
2012/02/08 23:36:06
@Z£A napisa³a o ojcu Rydzyka
"Bronis³aw Kordaszewski, pseudonim "Bartek" by³ pospolitym pijakiem, ulicznikiem, awanturnikiem i niestety do¶æ czêstym ?go¶ciem? wiezienia w Sosnowcu i w Mys³owicach. Zgin±³ w czasie próby ucieczki z aresztu w Mys³owicach. Prawdopodobnie wpad³ pod poci±g." I tu szok, zaprotestuje Nie piszcie tu takich idiotyzmow jak pisze nd i nadaje rm.Nikogo nie mo¿na rozliczaæ za rodzicow czy wogle rodzine,ca³a opowie¶æ o Rydzyku nic nie mówi i nie wnosi,a retoryka taka jak by sam Rydzyk opowiada³,To by³o niesmaczne! Tym samym udowadniam ze nie jestem wrogiem ludzi ze srodowiska RM a sposobu traktowania przez nich innych ludzi i teorii spiskowych i g³upot które wygaduj± 2012/02/08 23:54:11
@pszontacz
ale tu chodzi o to jak prezes rydzyk traktuje swoich bliskich :-) bo wygl±da na to ¿e odwrotnie ni¿ tego wymaga od innych :-) jak zreszt± jest ze wszystkim co robi :-) zreszt± wed³ug biblii ponoæ grzechy mo¿na dziedziczyæ :-)
Go¶æ: Z£A, aaks83.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/10 07:07:54
@pszontacz
nie Z³a napisa³a, a Emeryt z Olkusza .... czytaj ze zrozumieniem
Go¶æ: Rakoczy, user53-238.satfilm.net.pl
2012/02/12 15:22:21
Wówczas faryzeusze odeszli i naradzali siê, jak przy³apaæ Go na s³owie. Pos³ali do Niego swoich uczniów razem ze zwolennikami Heroda z zapytaniem: "Nauczycielu, wiemy, ¿e jeste¶ prawdomówny i zgodnie z prawd± nauczasz drogi Bo¿ej. Nie dbasz o niczyje wzglêdy i nie zwa¿asz na ludzk± opiniê. Powiedz nam, co o tym s±dzisz: Czy nale¿y p³aciæ podatek cesarzowi, czy te¿ nie?". Jezus pozna³ ich przewrotno¶æ i odpowiedzia³: "Ob³udnicy! Dlaczego Mnie wystawiacie na próbê? Poka¿cie Mi monetê, któr± siê p³aci podatek" . A oni podali Mu denara. Wtedy zapyta³: "Czyja jest ta podobizna i napis?". Odpowiedzieli: "Cesarza". Wówczas rzek³: "Oddajcie wiêc cesarzowi to, co jest cesarskie, a Bogu to, co boskie".
Ewangelia wg ¦w. Mateusza 22 , 15-21
Go¶æ: Marcin, apn-95-41-42-130.dynamic.gprs.plus.pl
2012/02/12 22:52:38
warto czytaæ teksty ¼ród³owe i wtedy wyrabiaæ sobie opiniê a nie czytaæ k³amstwa wyrwane z kontekstu
www.episkopat.pl/?a=dokumentyKEP&doc=2012116_2 www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=29395 ... wypowied¼ mniej wiêcej od 47 minuty a swoj± drog± czy nie warte jest zastanowienia, kto po¶wiêca tyle czasu na s³uchanie RM i wypisywanie tych bzdetów ... kto Wam za to p³aci ? |